Subb subb subb...

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Hvis jeg sitter for lenge i sofaen og skal f.eks til kjøkkenet, så stivnet korsryggen/ hoftene helt og jeg må subbe bortover... Å jeg haaater subbing. Folk som ikke løfter beina og bare soser bortover O_o syns det ser og høres så teit ut, folk som gjør slikt ser jeg på som sløve.

Og nå gjør jeg det sjøl :-P helt umulig å løfte beina, så måtte le litt når jeg kom meg på kjøkkenet ;)

Hvis jeg sitter for lenge i sofaen og skal f.eks til kjøkkenet, så stivnet korsryggen/ hoftene helt og jeg må subbe bortover... Å jeg haaater subbing. Folk som ikke løfter beina og bare soser bortover o_O syns det ser og høres så teit ut, folk som gjør slikt ser jeg på som sløve.

Og nå gjør jeg det sjøl :p helt umulig å løfte beina, så måtte le litt når jeg kom meg på kjøkkenet ;)

Huff ja, stivner helt. Så det er en stykk krokete gammel dame som krøker frem. :p

Har frem til nå måttet subbe igang, men stort sett klart å gå normalt etter en liten stund. I de siste dagene derimot har nerven i låret på venstre side slått seg helt vrang og jeg brukte altså nesten 3 kvarter på å gå til og fra butikken.... som ligger 500 m unna....

Subber meg i gang hver dag jeg også. Noen ganger må mannen holde meg for det gjør vondt i tillegg. Stakkars oss :( :D

Du skulle sett meg tidligere i ettermiddag etter å ha ligget litt på sofaen. Måtte rulle meg ned på gulvet og opp på alle fire for å komme meg ut av sofaen :p. Setter veldig stor pris på at jeg er frisk og relativt rask til vanlig:)
Haha, ja det skjer litt for ofte her. Ruller meg stort sett alltid ut av både sofa og seng :p For så å subbe bortover gulvet helt til bekkenet har fått løsnet litt.

Har frem til nå måttet subbe igang, men stort sett klart å gå normalt etter en liten stund. I de siste dagene derimot har nerven i låret på venstre side slått seg helt vrang og jeg brukte altså nesten 3 kvarter på å gå til og fra butikken.... som ligger 500 m unna....
Uff da :( er det en nerve i klem eller? Og ingen fysio eller noe som kan ta tak i det? Jeg syns du er tøff som ikke ga opp etter halve tiden. Det ville mest sannsynlig jeg gjort :)

Uff da :( er det en nerve i klem eller? Og ingen fysio eller noe som kan ta tak i det? Jeg syns du er tøff som ikke ga opp etter halve tiden. Det ville mest sannsynlig jeg gjort :)

Ja. Hadde det forrige gang også men det er mye verre denne gangen. Har ikke hørt med fysio, har for det meste bare forsøkt å avlaste mest mulig.

Lenge leve sta og sulten gravid kvinne altså. Hadde ikke lyst til å gi meg.

Ja. Hadde det forrige gang også men det er mye verre denne gangen. Har ikke hørt med fysio, har for det meste bare forsøkt å avlaste mest mulig.

Lenge leve sta og sulten gravid kvinne altså. Hadde ikke lyst til å gi meg.
Håper du ikke kommer til å plages med det helt til fødsel, da! Men faren er vel stor for det for man blir jo ikke akkurat lettere nå :/

Håper du ikke kommer til å plages med det helt til fødsel, da! Men faren er vel stor for det for man blir jo ikke akkurat lettere nå :/

Nei, man gjør jo ikke det. Det går stort sett greit når jeg sitter, men jeg har jo ikke lyst til å sitte på rompa de neste 6 ukene heller... Sist gang mistet jeg følelsen i låret i flere uker også etter fødsel. :s

Hvis jeg sitter for lenge i sofaen og skal f.eks til kjøkkenet, så stivnet korsryggen/ hoftene helt og jeg må subbe bortover... Å jeg haaater subbing. Folk som ikke løfter beina og bare soser bortover o_O syns det ser og høres så teit ut, folk som gjør slikt ser jeg på som sløve.

Og nå gjør jeg det sjøl :p helt umulig å løfte beina, så måtte le litt når jeg kom meg på kjøkkenet ;)
Hehehe.. Sånn føler jeg d med pesing/tung pusting.. Men nå er jeg der selv, irriterer meg grønn, men kan ikke slutte å puste :-P

Back
Topp