Jenta mi kom til verden idag tidlig 1 time etter vi ble skrevet inn på sykehuset det gikk så sjokkerende fort og er det mest smertefulle jeg har vært med på men selvfølgelig verdt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg garantere er bedre men fordelen er at jeg ikke tok epidural(jeg ønsket å klare det uten ). Ulempen er at de hadde aldri rukket å satt den epiduralen allikevelGratulerer så mye! Selv om jeg også kun har prøvd kjapp fødsel tipper jeg det er bedre enn at det drar ut
Hehe, det har du rett i! Jeg tenkte akkurat det samme som deg, men den epiduralen hadde vel kommet i etter at vi hadde forlatt fødestua Kos deg masse med nurket!Det kan jeg garantere er bedre men fordelen er at jeg ikke tok epidural(jeg ønsket å klare det uten ). Ulempen er at de hadde aldri rukket å satt den epiduralen allikevel
Takk!Hehe, det har du rett i! Jeg tenkte akkurat det samme som deg, men den epiduralen hadde vel kommet i etter at vi hadde forlatt fødestua Kos deg masse med nurket!