styrtblø!

Lille92

Forelsket i forumet
Satt på do iformiddag, måtte gjøre nr. 2..plutselig begynte jeg å blø kraftig fra skjeden...ringte føden og fikk komme inn..det viste seg at mormunnen har åpnet seg, så kanskje kjem dattera mi nu :D <3

Fy faen! Kor skummelt det var! Hjemme alene, samboeren var på jobb, men han kom heldigvis rett hjem..jeg pakket fødebagen i all hast, aner ikke hva jeg pakket ;)
Nu ska jeg hjem å pakke fødebagen ordentlig og gjøre alt klart! Så er det bare å vente å se om det blir fødsel snart :D

Oj. Skummelt og spennende. Lykke til! :)

37 + 3 :D
Er kommet hjem, med ei skikkelig blå tå! I all stresset og adrenalinet av 2 minutters fødebag-pakking, datt jeg ned 3 trapper hvor føtterne tok seg av belastningen..heile tåa e blå ;)
Så nu skal jeg vaske ferdig huset, og pakke fødebagen ordentlig..tihi, tok med ingenting av klær til meg, men 3 tskjorter til samboeren, og en håndduk ;)

Spennende :) lykke til! Og god bedring til tåa :p

Så skummelt ja. Hva er planen nå da? Bare vente på veer? Har du sluttet å blø eller blør du fortsatt? Den tåa så ikke god ut, god bedring❤️

Så spennende! Masse lykke til og god bedring med tåa!:)

Lykke til :) håper babyen kommer snart da :) god bedring med tåa di :p

Lykke til!!:)

Så skummelt ja. Hva er planen nå da? Bare vente på veer? Har du sluttet å blø eller blør du fortsatt? Den tåa så ikke god ut, god bedring❤️
Foreløpig så er det bare å vente på veer. Legen sa det kunne komme plutselig eller gå uker. Men det er en start :) blødningen har stoppet helt opp, den gjorde det da jeg kom på sykehuset. Har ennå ingen veer, men trur jeg har kynnere..magen har strammet seg mye iløpet av gårsdagen og idag, og jeg har mensensmerter. Så nå er det bare å vente på at hun bestemmer seg for å komme <3

Foreløpig så er det bare å vente på veer. Legen sa det kunne komme plutselig eller gå uker. Men det er en start :) blødningen har stoppet helt opp, den gjorde det da jeg kom på sykehuset. Har ennå ingen veer, men trur jeg har kynnere..magen har strammet seg mye iløpet av gårsdagen og idag, og jeg har mensensmerter. Så nå er det bare å vente på at hun bestemmer seg for å komme <3
Oki:). Spennende:). Håper hun er i armene dine snart❤️

Back
Topp