Styrt fødsel

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Flere enn meg som hadde det sist eller med noen av sine fødsler? :p

Brukte 2 timer og 11 min totalt jeg

Ei veninne av meg fikk første tegn og 10 min etterpå var ungen ute.. Hun fødte på badegulvet hjemme for å si det sånn !

Eeeeh nei! Måtte tvinges ut med ks etter 40+ timer :p

Eeeeh nei! Måtte tvinges ut med ks etter 40+ timer :p
Skulle ønske jeg hadde styrtfødsel ! Jeg fikk regelmessige vonde rier klokken 17 på fredag, Hvert 10 min. Førdte mandag rett før 09..
Herregud ikke gøy!
Styrtfødsel er intenst man får ikke pause. Men fort over.
Spent på lillebror. Må ringe 113 om jeg er alene fordi kjente ikke at jeg var i fødsel før 4 cm og fra 4- full åpning 10 min så :p

Herregud ikke gøy!
Spent på lillebror. Må ringe 113 om jeg er alene fordi kjente ikke at jeg var i fødsel før 4 cm og fra 4- full åpning 10 min så :p
Nesten så man heller ønsker det uansett ^^ selv om det virkelig er ett helvette når det står på ! Får satse på vanlig fødsel jeg, så jeg får epiduralen min ❤ haha

Herregud ikke gøy!
Hadde riestimulerende drypp jeg, fikk ikke pauser da heller, forrige rie ble avsluttet med en ny. Satser på at kroppen skjønner selv hva den må gjøre denne gangen.

Nesten så man heller ønsker det uansett ^^ selv om det virkelig er ett helvette når det står på ! Får satse på vanlig fødsel jeg, så jeg får epiduralen min ❤ haha
Det får du ikke ved styrtfødsel for man rekker ikke :p ja du får det ❤️

Hadde riestimulerende drypp jeg, fikk ikke pauser da heller, forrige rie ble avsluttet med en ny. Satser på at kroppen skjønner selv hva den må gjøre denne gangen.
Huff :/ håper du får bedre fødsel denne gangen :)

Nopp ! Jeg fikk med 3 cm sist ! For da mente de jeg trengte å slappe av ! Haha, bare veien til 3 cm var jo flere døgn.. Håper det blir bedre denne gangen !
Huff :/ jeg håper jeg kan føde vaginalt ... De sier om ikke og det starter før ks dagen må jeg inn på haste ks :o

Åå såpass ! Forrige gang ønsket jeg meg ks, kunne ikke tenke meg å føde normalt ! Haha ! Nå kan jeg ikke ha ks for jeg må ut å løpe rett etter fødsel, for meg må inn I brudekjolen min !
Hehe ja da er det bare å starte så fort ungen er ute :p får vite "dommen" om 9 uker sånn ca

Herregud ikke gøy!
Langvarig fødsel kan også være intenst... :/
Med storebror hadde jeg intense maserier i 1,5 døgn uten pause, før de ble litt mer effektive (ble satt igang).. For å si det sånn så var det fryktelig lange, vonde timer! Som jeg sa til hu ene, hadde de ikke hatt sperre på vinduene så hadde jeg seriøst hoppa utfor..... Og jeg anser meg sjøl for å ha en relativt grei smerteterskel altså :p

Får håpe du slipper å måtte ringe 113! :)

Back
Topp