Styrke på graviditetstesten

Arella

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Jeg testet positivt 2 dager før IKM. Da var streken rosa men svært tydelig. IKM dagen testet jeg MEGET sterkt nesten lilla som den teststreken er. Dette var med billigtester sine. Testet også med cb digital IKM og denne viste 3-4. Så har jeg ikke testet mer men etter at noen her inne lurte på om noen hadde testet positivt på kvelden så måtte jeg prøve. Da var den omtrent like positivt som IKM dagen og dette var da i går og da var jeg 4+2.

Så har jeg lest litt og snakket litt med folk og mange synes testene mine viste så sterkt på tidlig og at styrken på de steg så fort. Noen mente på at jeg virkelig burde sjekke om det var 2 der inne. Så hva er deres erfaring med tester?

Når testet dere positivt og hvordan var styrker men "streken"? Hvor raskt ble testen sterkere?
 
Hvis det sto 3-4 på den digitale, så må du vel være lengre på vei enn bare 4 uker pluss noen dager? Man skal jo legge på 2 uker. Og da er det kanskje ikke så rart at testene er sterke? Gratulerer masse med graviditeten og lykke til :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvis det sto 3-4 på den digitale, så må du vel være lengre på vei enn bare 4 uker pluss noen dager? Man skal jo legge på 2 uker. Og da er det kanskje ikke så rart at testene er sterke? Gratulerer masse med graviditeten og lykke til :)


Sent from my iPad using BV Forum

Nei 2-3 selvsagt :) Altså da 4-5. Takk skal du ha... Går enda rundt med redselen om at noe skal gå galt eller at noe skal vise seg å ikke være som det skal så håper den følelsen forsvinner snart
 
Nei 2-3 selvsagt :) Altså da 4-5. Takk skal du ha... Går enda rundt med redselen om at noe skal gå galt eller at noe skal vise seg å ikke være som det skal så håper den følelsen forsvinner snart
Etter hva jeg har forstått så er hcg-nivåene svært forskjellige hos folk :) ikke noen ekspert her, men jeg ville ikke bekymret meg over FOR sterke tester :) du produserer nok bare mer hcg enn snittet, itt no fali det :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp