Styrer med dere da?

siljess

Forelsket i forumet
Sitter å kjeder meg kjempe masse. Noen som gjør d samme eller? [8D]

kjeder meg max selv jeg [8|] jeg har jobbet fra 7-14.30 idag og sambo fra 14-22.00.....
så da sitter jeg her å sturer da....
ser på mammas boys faktisk[8D] ganske lættis egentlig.

Lurer på å lalle snart jeg også. Har null energi.
Mannen driver å maler, så da sitter jeg å svitsjer på ta TV apparatet da, men finn ikkje så my å se på.. Så nå har jeg bare sluttet å svitsjet.. Så nå står bare TV`en på i bakgrunnen, mens jeg sitter å surfer på computer`n [:)]
Driver å planlegger julegaver, siden jeg ikke orker å begynne med det i november/desember.

funnet frem igjen strikketøyet etter noen års strikke tørke..
skal starte med en bamse, som blir en julegve [:D]

også trodde jeg egentlig at gubben kom hjem snart, så vi endelig sku få sett den filmen vi har tenkt på å sett helt siden fredagen.. men han har vel forsvunnet helt i rustpussinga..

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

kjenner sengen roper på meg, så om noen minutter er det i seng, som alle andre kvelder. Er noe trøtt for tiden :). hehe.

Denne kan jeg bare signere. Har akkurat vært en tur i dusjen og varmet opp min kranglete hofte, nå venter senga [:)]. God natt.

blir senga her og kjenner jeg!
vet snuppen våkner x antall ganger i natt,så da er det bare å sove mens man kan[;)]

Sitter her og lurer på om jeg skal finne meg noe ostepopp og pepsi max...[:D]

Ska snart i sengå å se tv, e slitten i dag ette eg har hatt ein super sur gutt[:(] sovna på sofaen tidligare så rart eg e så trøtt

Så akuratt dagens episode av home and away..
Skal snart finne sengen tenker jeg,måtte bare en tur innom her og se først[:)]

jeg er b-menneske delux så drøyer som regel bingen til nærmere 1..
har hatt middagsgjester og har akkurat ryddet unna. skjært meg melon og skal til å se paradise[:D]

Back
Topp