Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker du på, sko og veske og slikt? Få se bilde, da vel.
Jeg tenker umiddelbart at sort kan bli hardt. Gull passer kanskje, evt. mint, og kanskje grå?
Enig i at nude sikkert er fint.![]()
Skal finne bilder!Har du bilde? Litt lettere å kanskje se hva som passer til da?![]()
Nude sko var smartJeg elsker gull ville gått for nude sko og gullarmbånd tror jeg![]()
OkeyBrukes nå i sommer?? Ville jeg droppet sort.... Blir fort litt hardt også mot kjolen... Gull er fint![]()
Brukes nå i sommer?? Ville jeg droppet sort.... Blir fort litt hardt også mot kjolen... Gull er fint![]()
JaMå bare prøve deg fremvar min mening og erfaring i forhold til hvordan jeg liker det
![]()
Tenker du/dere tilbehør og Sko da? Type veske og sko i gull?Gull tror jeg passer fint![]()
Alt?Gull!!
Ja. Prøvde md en MK veske i butikken. Og synes sort skinn ga litt Edge til den liksom. Men sikkert finere mot høsten jagull tror jeg passer fint til denne! Sort kan funke synes jeg da. litt ut mot høsten. en sort veske eller skoMen nude og hvitt også
![]()
Jeg tenkte smykker, øredobber og veske i gull, så kanskje nude sko. Eventuelt svarte sko og veske også gull smykke og øredobberTenker du/dere tilbehør og Sko da? Type veske og sko i gull?![]()