"Styggeste" ord?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvilket ord hater du mest av alt? Jeg kjenner jeg får helt dilla i hele kroppen når jeg leser ordet "Erfaring"! Synes der blir så misbrukt, kan man ikke for svarte heller si/skrive "tips"? Synes det virker så innmari veslevoksent..

Snuppa eller enda verre - snuppis. Noe av det verste jeg kan bli kalt. :p

Ordet *Fitte*... :eek::eek::oops:

Spesielt når det er brukt som et "banneord"..!!

Hvilket ord hater du mest av alt? Jeg kjenner jeg får helt dilla i hele kroppen når jeg leser ordet "Erfaring"! Synes der blir så misbrukt, kan man ikke for svarte heller si/skrive "tips"? Synes det virker så innmari veslevoksent..

Ofte søker man noen med erfaring på et område uten å nødvendigvis ønske tips. Men kan se at flere blander ja.. Kan evt bytte ut med kjennskap til.

Æsj ja, stygt. Egentlig synes jeg at de fleste ord for kjønnsorganer er stygge :-P

Kidsa.... Fysj! Og kidden (eller skrives det annerledes tro?) og egentlig også prinsesse/prins.

Jeg er egentlig ikke noe særlig glad i ordet "mensen". Skriver det selv i blant, tror jeg, mest for andres del.. Men jeg SIER det aldri. Bruker alltid "menstruasjon" når jeg prater. Eller bare "tr" her på forum..

Eneste ordet jeg kom på akkurat nå, men har nok flere jeg misliker :p

Ja huff, det er ekkelt! :o

Jeg får helt hetta når noen sier energi "feil".
Altså sier, gi på slutten istedenfor ski (enerski -skrives jo ikke sånn, men uttalen)..

Snuppa,knøttet,kidsa,kidden,poden er veldig harry syntes jeg :)
Er enig i fitte også! Skikkelig ekkelt!
Og kuk! Ræv!
Haha mange ord :)

Etter at jeg flyttet hit jeg bor klarer jeg ikke lengre ordet "gravid". De uttaler det på en måte som gjør at det høres ut som et skjellsord.

Back
Topp