Stygge ord til en gravid

lusemia

Første møte med forumet
Min kjæreste kallte meg stygg og
feit når jeg var gravid  det skjedde i fulla.han  har bed om
unskyldning etterpå.men klare ikke glemme det.
hvordan hadde dere taklet og bli kallt det?

Herreguuud! Så innmari dårlig gjort! [:@][:@]

Kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært, men jeg hadde ikke vært blid..

Veit jeg hadde blitt skikkelig såra. Og hadde det vært meg, så ville det ha sitte en stund og... [8|] En graviditet skal man glede seg over uansett mener jeg..... Om man er stor, liten, eller annet....

Fy faen [:@] Jeg hadde seriøst vurdert å hive han ut, så mye som vi har jobbet for dette [:@]

Hadde blitt kjempetrist, og sikkert gått fra han. Han skal være veldig perfekt ellers da altså viss en velger å holde på "noe sånt". Sorry[:o]
Håper han er snill med deg nå ihvertfall![:)]

hadde nok blitt utrolig sur men samtidig så var han full !! så tror jeg ikke hadde blitt så fornærmet !!

Sambo kalte meg for flodhest , gorilla og alt mulig rart men tok alt med et smil :P

hadde sikkert blitt så jævlig forbanna at eg hadde sikkert klabbet te han[&:][:@]

Get over it, sier jeg bare... han var full OG har sagt unnskyld..

ORIGINAL: Lillesnille

det sårer sikkert fordi om noen e full, de fleste forteller sannheten i fylla, iallefall de jeg har møtt[&:] uansett eer det stygt sagt, gravid eller ei, sånt sier man ikke![:'(]

ORIGINAL: Leah Emilie`s mamma

Klarer ikke å se for meg at det skulle skjedd engang!

Nei, fy det var ikke pent [:(] Sårende faktisk!

Hadde han kalt meg feit når jeg var gravid, hadde det vært tull, uten tvil! (Selvom jeg ble stoor[8D])
Stygg ville han aldri kalt meg, uansett.. Fylla har aldri skylda, er min mening.. Klarer man ikke å være snill mot kjæresten sin en gang, bare fordi man er full - så får man la vær å drikke..! [;)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

det sårer sikkert fordi om noen e full, de fleste forteller sannheten i fylla, iallefall de jeg har møtt[&:] uansett eer det stygt sagt, gravid eller ei, sånt sier man ikke![:'(]

Nei, nei, men noen ting må man bare bite i seg når man er i et forhold.. sånn er det bare.! [:-] Kan ikke bli sur av den minste ting... blir man såret så blir man såret.. men da må man snakke om det å bli ferdig med det..

ORIGINAL: RobinHood

HVis han hadde ment det hadde jeg blitt kjempe lei meg [:(]

Men hvis det er sånn humoristisk, "kom hit og sett deg i fanget din flodhest", så er det noe annet!

ORIGINAL: RobinHood

HVis han hadde ment det hadde jeg blitt kjempe lei meg [:(]

Men hvis det er sånn humoristisk, "kom hit og sett deg i fanget din flodhest", så er det noe annet!

Min kjære hadde ALDRI sagt noe sånt til meg...Aldri i verden..
Klarer ikke se det for meg engang...

Og om en fyr sier sånt til en,og i tillegg når en er gravid og sårbar hadde jeg faen aldri tilgitt...

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Nei, nei, men noen ting må man bare bite i seg når man er i et forhold.. sånn er det bare.! [:-] Kan ikke bli sur av den minste ting... blir man såret så blir man såret.. men da må man snakke om det å bli ferdig med det..

Såklart, i et forhold må man gi og ta, men synes uansett at det ikke var fint sagt... Også er det uansett sårende, selv om man egentlig bør glemme det... men men...[8|]

Da hadde jeg blitt skikkelig såra og sint på han!
Men hadde nok tilgitt etterhvert når han hadde sagt unnskyld, selvsagt latt han jobbe litt for det da [8D]

Jeg var stygg og feit, så hadde nok glemt det ja..

Han sa heldigvis ingenting, men i ettertid har han ledd og sakt jeg såg ut som en smørbukk! [:D]
Og han har helt rett, så jeg lo godt selv.

Det var ikke snilt[>:]
Men gubben pleier å kalle meg Keiko når jeg er gravid[8D] (hvalen keiko)
Men vi har samme humor og han sier det på en søt måte " Kom hit du Keikoen min". Eller når jeg vaier på slutten så kaller han meg gås.
Har ikke noe imot det, vi vet begge hvor vi ligger i forhold til slike spøker.

Men hadde han kalt meg feita i fylla så hadde jeg blitt sur ja. Selv om han hadde sagt unnskyld så hadde jeg ikke glemt det så lett. Men jeg er veldig sår når jeg er gravid.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Min kjære hadde ALDRI sagt noe sånt til meg...Aldri i verden..
Klarer ikke se det for meg engang...

Og om en fyr sier sånt til en,og i tillegg når en er gravid og sårbar hadde jeg faen aldri tilgitt...

nei da syns jeg det burde vært en forbanna god grunn til det også.. f.eks. at det var noe annet han mente eller no...

Back
Topp