stygg mamma?

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Kom akkurat hjem med toget fra oslo.. har vært på rikshospitalet med mamman min som har operert for livmorkreft..
det har vært ei tung uke med lite søvn og jeg har begynt å få bekken problemer..
det var så godt å se lillegutt igjen i kveld.. men det ble jo bare med ett god natt..
I morgen hadde vært utrolig godt å få sovet ut, men da må lillegutt i barnehagen... er det stygt gjort? har jo ikke sett min nydelige sønn på flere dager og han har vært i barnehagen hver dag hele uka[8|] huff... jeg vet han har det godt i barnehagen, men..sukk..

[;)]Send ham i barnehagen med god samvittighet du! Du trenger å sove ,og lillemann er mer tjent med en utsovet blid mamma ,enn ei som er sliten og trøtt! Du kan jo kansje hente litt tidligere i morgen istedet? Og ha en kose ettermiddag? Når han har sovet lur i barnehagen og du har passet på puta di ei goood stund!

ORIGINAL: *Pippi*

det jeg mener er at gutten din trenger en uthvilt å blid mamma. send han i barnehagen, men kanskje hente han før han vanligvis pleier å bli henta.[:)]

ja, du har jo rett i det.. vi kan selvfølgelig kose oss i helga og... kan desverre ikke hente han før, da vi bare har ett bilsete og lillegutt går i barnehagen drøye 40 minutt unna...[:(] (rett i nærheten av mannen min sin jobb...)

ORIGINAL: MiCAlexMamma

[;)]Send ham i barnehagen med god samvittighet du! Du trenger å sove ,og lillemann er mer tjent med en utsovet blid mamma ,enn ei som er sliten og trøtt! Du kan jo kansje hente litt tidligere i morgen istedet? Og ha en kose ettermiddag? Når han har sovet lur i barnehagen og du har passet på puta di ei goood stund!

det jeg mener er at gutten din trenger en uthvilt å blid mamma. send han i barnehagen, men kanskje hente han før han vanligvis pleier å bli henta.[:)]

Sov og slapp av uten dårlig samvittighet i morgen. [:)]
Minsten er mye mere tjent med en uthvilt mamma som kan kose seg masse med han i helgen, enn en utslitt og trøtt mamma som ikke orker så mye.[:)]
Så kos puta i morgen og nyt det, og med den uka du har hatt fortjener du det virkelig.[:)]

Signerer.

ORIGINAL: AB

ja, du har jo rett i det.. vi kan selvfølgelig kose oss i helga og... kan desverre ikke hente han før, da vi bare har ett bilsete og lillegutt går i barnehagen drøye 40 minutt unna...[:(] (rett i nærheten av mannen min sin jobb...)
Så kan du jo kose deg MASSSSE med han i helgen[:)]

Back
Topp