Stygg hoste, vente til i morra?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Er usikker på hosten til Liam, den er veldig sår og sitter godt i brystet og han gråter når han hoster..er nok en del slim også og det høres at han puster mye tyngre nå og er slapp og grinete men ikke feber.

Fikk time hos legen i morra men usikker på om vi kanskje skal dra på legevakta for å kanskje få noe som hjelper?han har vannkopper nå og er akkurat ferdig med en penicillin kur for luftveisinfeksjoner(var rød i hals og et øret, crp 64) 

På nattan blir det jo enda værre og den hosten høres så vond ut men ikke helt som falsk krupp som søstra har hatt flere ganger!

Hva ville du gjort? er vel ikke farlig men syns så synd på han stakars..

jeg ville ringt legevakta og forklart til de, så kan de avgjøre om du burde komme inn med han, eller kan vente til i morgen. 

Legevakta er håpløse å ringe, de ber deg så og si alltid vente til i morra syns jg..pleier bare dukke opp

Skal se åssen han er ved leggetid, er han dårlig da så drar jeg så vi alle kan få sove

Jeg ville ringt å hørt om de ville se på ham
Er du som kjenner barne ditt best og hvis du ser at han sliter så kan det være greit å få en lege til å se til ham

Ville ringt og hørt med de jeg, da blir alltid en bekymret mor litt mer rolig <3 Min Malin er helt lik vondt og se på, men krysser bare fingrene for at småttisene blir frisk <3

Masse god bedring til Liam <3

bondekone skrev:
Jeg ville ringt å hørt om de ville se på ham
Er du som kjenner barne ditt best og hvis du ser at han sliter så kan det være greit å få en lege til å se til ham

Det går jo bra men hører det er litt tyngre for han å puste og han hoster mye..skal se det an litt, blir gjerne værre på kvelden så det finner vi fort ut av

MissOddsteenOgMichee skrev:
Ville ringt og hørt med de jeg, da blir alltid en bekymret mor litt mer rolig <3 Min Malin er helt lik vondt og se på, men krysser bare fingrene for at småttisene blir frisk <3

Masse god bedring til Liam <3

Det er ikke koselig med syke barn, hvertfall ikke når det gjelder pusten.. men skal se det an litt, det går jo bra men han får så vondt når han får de hostekulene stakars..

Takk

Back
Topp