stygg hoste... oppdatert

babyboy2010

Glad i forumet
Huff, gutten min har nå i 2 uker hatt stygg hoste, først i går ble det mye verre :( Han hoster til han brekker seg, får vondt i halsen når han spiser, drikker og hoster[:(] Var hos legen i forje uke, eneste han sa var at han skulle ha litt frisk luft og drikke vann[&:] Greit, nå har vi holdt oss til det!

Men det ble verre, no renner det fra nesen i ett sett, har gitt han saltvann, men ser ikke ut som det funker, blir bare verre! Natt til i dag, som han bare 3 timer og ville heller ikke sove mer enn 1 time midt på dagen! Vet ikke helt hva eg skal gjøre, syntes så syndt på han[:(]

Tenker å ringe legen å få en ny time til han...

Oppdatering!

Da har jeg vært hos legen med småen, han hadde en kraftig forskjølelse, så han fikk ett lite stikk i fingen for å ta prøve og den kom opp negativ(så det var positivt, hehe)! Men gullet mitt har veldig tung pust så nå har han fått astma medesin.. Så nå får vi bare håpe at det hjelper[:)]

ville tatt ny tur til legen ja..
er RS-virus ute og går nå..
er han veldig tett og slimete ville jeg vært litt obs på det!!

hadde kontaktet legen igjen ja.....få dem til å undersøke litt mer.

ORIGINAL: Heidi10

Kjenner flere som har små som har det samme, så kan godt være RS-virus, og ja, han e blitt skikkelig tett og slimete, irriterer meg litt at legen sist ikke gjorde noe mer enn å lytte på han[&:]

ORIGINAL: babyboy2010

Kjenner flere som har små som har det samme, så kan godt være RS-virus, og ja, han e blitt skikkelig tett og slimete, irriterer meg litt at legen sist ikke gjorde noe mer enn å lytte på han[&:]

og det kan forverre seg bare i løpet av noen timer!!
får håpe det ikke er det da!
men gi han en del kaldt vann.. og om han ikke har lagt seg enda, så luft skikkelig på rommet rett før han legger seg!
god bedring!

ORIGINAL: babyboy2010

og det kan forverre seg bare i løpet av noen timer!!
får håpe det ikke er det da!
men gi han en del kaldt vann.. og om han ikke har lagt seg enda, så luft skikkelig på rommet rett før han legger seg!
god bedring!

Takk =) Har akkurat lagt han, fikk kaldt vann før han sovnet! Han har drikket masse vann de siste 2 ukene, har hele tiden en flaske med kald vann rundt seg!

ORIGINAL: klinkekulen

Huff, stakkar liten..god bedring til lille, fine gutten <3

Takk jenter =)

God bedring til lillegutten <3

Back
Topp