stygg eller fin?

Her spør du feil person[;)]
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan bilen ser ut, så lenge den er trafikksikker, barnevennlig, miljøvennlig og går framover![:)]

Skjønner ikke kritikken, syntes det ser ut som en helt vanlig svart stasjonsvogn [8D] Hadde ikke betalt i dyre dommer, men var fin den [:)]

Synes ikke den var noe...

Fiiiin [:D]

litt for mye...
liker best senk og store felger.. og en emblefri grill, men plastikken kunne jeg vært foruten.. og den forferdelig stygge dekorstripa i ruta....

men det r jo helt klart en rå audi i det mijøet der den passer inn[;)]

fin, men det så litt lang ut

Helt grei.. [:)] Men feil styla etter min smak [;)][:D] 

den var driiiit fin!!! kan ikke skjønne hvorfor det er så mange engative kommentarer her.. den var jo helt nydelig[:D] ..dere skal ikke selge den da? [:D]

ORIGINAL: MECT

ORIGINAL: shannon

Her spør du feil person[;)]
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan bilen ser ut, så lenge den er trafikksikker, barnevennlig, miljøvennlig og går framover![:)]

Samme her!!! Og til deg som sier du ikke villa hatt den om du fikk den kasta på deg... jeeeez...du må være rik![8|]

Var vel mest en måte å si at jeg synes den var fæl på.. [8|]

Til en 18 år gammel gutt ja
Til en familie, eh nei litt for harry med alt det cromet rundt forbi,ellers var den fin!

syns den var kul jeg....
det i fronten var kanskje litt harry,,men ellers kjempe fin bil

hva F*** er det som er harry med en stasjonsvogn som er ment som familiebil, åsså er den sort og nøytral i tilegg?skjønner ikke helt..

bilen var kjempefin.hadde aldri hatt råd til å kjøpe den.

Bilen va jo skam råe!![:D] sko lett hatt den. å hadde sambo sett an hadde an blitt misunnelig, han har så lyst på audi a6 å vil så gjerna styla an litt, så hadde an fått øye på denne så hadde blitt furten pga d e ikje e hans bil[8D] hehe.. men folk har jo selvfølgelig forskjellige meininger, å min meining e at den bilen der e skam rå!!!

ORIGINAL: trailer trash

harry

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: skibomsen

Syns Audien var knallfin, men det er så sinnsykt dyrt når noe ryker.. Og skulle jeg hatt den ville jeg fjerna banneret i frontruta..

Er det ikke en Passat, da? [8|][8|]
Ser ikke Audi-merket noe sted, men syns da så tydelig at det står Passat bak på bilen?

Nå ser jeg at HI selv har skrevet at det er en Audi! [8D]
Men syns fremdeles det står Passat bak, jeg! [8|]
[/quote

hehe, nei er nok er audi.
Merket som pleier å være i fronten er fjernet og bak står det MTM og 1,8T

Takker for mange ærlige meninger, alle kan jo ikke ha lik smak noe denne bilen er et godt eksempel på[;)]

Back
Topp