Stuptrøtt...

Mary Evelyn

Glad i forumet
Har vært så utrolig trøtt den siste tida - er det bare meg? Har vel aldri vært av typen som legger meg så seint, men nå er jeg klar for senga så snart jeg har fått ettåringen under dyna. Greier ikke holde meg unna noen kaffekopper om dagen, og kjenner det tærer litt på samvittigheta. I tillegg til at jeg ikke har energi til å trene som jeg kanskje burde...

Kjenner meg veldig igjen her ja.. Er utrolig trøtt jeg også. Sover et par timer etter jobb, og sovner som regel innen 10 på kvelden igjen - dette er utrolig uvant meg! Før holdt det med 4 timer søvn. Så jeg var hos jordmor idag, og skal ringe fastlegen imorra for å få litt sykemelding.. jobber 100% så skal sykmelde meg 20% slik at dagene blir litt kortere. Jordmor sa det er viktig at det ikke går utover psykisk helse også, og spesielt for deg som har en liten en fra og:-) 

Sliter litt jeg også.. kommer hjem fra jobb og i 5 tiden er jeg sengeklar. Ender som regel alltid med at jeg kubber på sofaen rett etter middag, er helt gåen.
Så årets mor blir jeg nok ikke, og jeg føler meg absolutt ikke som det i hele tatt.. lille vennen min som bare ser mammaen sovende på sofaen. * sukk*
Håper det går over!!!

Vet ikke hvor sannsynlig det er at det går over når vi nå er inne i 2. trimester?.. Kjenner meg i allefall lei hele opplegget akkurat nå. Har ikke noe liv lengre. Ikke overskudd til å gjøre annet enn det aller viktigste.. Skal på kontroll på sykehuset i slutten av mnd(svangerskapsforgiftning sist) og får høre hva de sier da. Skulle gjerne hatt noen "utenfra" som bare bestemte at jeg skulle ha ei gradert sykemelding slik at jeg slapp å ta stilling til det selv..

Jeg var hos lege idag og fikk 40% sykmelding. Han sa det er viktig å ikke slite seg helt ut, selvom det er helt ufarlig for babyen. Det går jo på livskvaliteten, sant.. Du får snakke med en lege som kan hjelpe deg:)

Back
Topp