stupid cigs

muffinium

Glad i forumet
kjønner ingenting jeg...hvorfør er jeg plutselig så deprimert ????? vil drikke og røyke...selvfølgeli skal jeg ikke det...jeg er forbanna på verden grrrr...er jeg barnslig nå?

Er bare såååå trøtt...har 40dager igjen til termin...tanken på at lille prinsesse kan komme senere enn termin gjør meg mer trist... :( vet ikke hva jeg skal gjøre...tiden går sååååååååååå sakte

skal sette meg i balkongen idag i solen og ta meg en alkoholfrittøl ...fikk panikk en stund at alkoholfritt øl er dårli for fosteret...vet ikke hvorfør jeg får panikk av alt disse dager hehe...vet du hvor mye alkohol det er i kefir og surmelk?

WOW bare 19? jeg er 22...kult å være ung mamma yippie...ja jeg har prøvd å slappe av så mye som mulig og tenke positiv...disse dagene har vært sååå mye stress...har ikke gjort noe jeg...har du msn?

aaaaaaaaw :)
jeg setter deg på list i msn...vi kan snakke der...lettere...hvis du vil altså hehe...

oj...det visste jeg ikke...trodde alle førstegang gravide føder sent...så godt å vite

er ikke så rart at du begynner bli litt lei nå som du er høygravid..klarer nesten ikke vente på at h*n skal komme...har begynnt å vaske babyklær jeg nå!! Så gøy å henge opp de pitte små strømpoene!![:D]

meeeeeeen er så utolmodig! Hva gjør dere for å få dagene til å gå??[:-][8|]

Jeg leser mye skjønnslitratur for at dagene skal gå...har så mye igjen å gjøre...orker ikke rydde

Back
Topp