Stum enda jeg...

Silje 84

Forelsket i forumet
Har venta på tr siden 10 mars og ingen ting skjer. Tok test igår mårrest og den var veldig svak positiv... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den[8|] Håper veldi på at det betyr positivt da[:D] Skal levere en prøve til legen imårra,så da får jeg vell et endelig svar[8D] Jeg er helt stum og vet ikke hvordan jeg skal reagere[:)] Siden Emil Mathias er resulatat av 6 års prøving og ble til slutt prøverørsbarn,så er dette ganske stort for oss![:D]

åååå så gøy!!
Flere positive tester i dag! Nå popper d opp nye graviditeter igjen! Håper den e positiv hos legen også!![:D]

oi!! så gøy!! kan du ikke legge ut bilde av testen,ELSKER å tolke tester!![:D]

Ja dette er sikkelig artig[:D] Håper også den er positiv til legen imårra også da[:D] Tør ikke helt å slippe jubeln løs enda da...

Skulle jeg gjerne gjort,men får ikke til å laste opp bilder jeg[:@]

Så spennende da!
Håper du får positivt svar hos legen i morgen.

ÅÅåååååå håper virkelig at det er ordentlig positiv den er [:D] håper legen kommer med gode nyheter til deg i morgen, også får du vel kommet deg på en relativt tidlig UL sånn at de får sett hvor langt på vei du er [:D]
Krysser fingrene for dere!!!!!!!!!!

Åh, så utrolig gøy! [:D]
Håper testen hos legen også viser positivt [:)]
Krysser fingrene for dere

Knallgøy at dere har fått det til uten hjelp da [:D] morsomt

Oj, så morsomt! Gratulerer så masse, håper testen er enda mer positiv i morgen [:D]

Så morro!
Håper på mer positiv i dag da ;)
Gratulerer!

Denne tråden må jo bare svares på!! Så fantastisk hvis dere er gravide etter å ha gått igjennom mange års prøving med førstemann:) Skjønner godt du er stum, det må være en utrolig følelse!!! Lykke, lykke til, håper det er positiv test hos legen:)

ORIGINAL: Shygirl

Åh, så utrolig gøy! [:D]
Håper testen hos legen også viser positivt [:)]
Krysser fingrene for dere

Knallgøy at dere har fått det til uten hjelp da [:D] morsomt

Så moro! Krysser fingerne nå!!!

ORIGINAL: mollymoo

Så morro!
Håper på mer positiv i dag da ;)
Gratulerer!

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN[:D] 
Testen var POSITIV hos legen også Det er helt utrolig at vi fikk det til uten hjelp denne gangen, og lykkerusen er stor Nå sitter jeg bare å tenker på når jeg skal kontakte jordmor osv[:D]

Så fantastisk! Blir helt rørt jeg, må være en helt utrolig opplevelse. Gratulerer så masse. Håper virkelig spiren klorer seg fast i 8 mnd til.

så gøy!! grattis!![:D]

Back
Topp