stuetemperatur

moongirl74

Elsker forumet
Jeg ble plutselig veldig nysgjerrig på hvilken temperatur dere har i stua. De anbefaler vel 21 eller er det 22 grader?

Nå på vinteren har vi mellom 24 og 25 grader. På sommeren klarer vi oss med 22-23...

Nå er jeg en frysepinne uten like så for min del kan vi ha nærmere 30 varmegrader på vinteren[:D] Det er drit deilig spør du meg...men gubben svetter ihjæl om vi nærmere oss 23 grader[&:] så her ligger vi på det...Men blir det veldig kaldt ute,får han heller kle seg naken,for da skal jeg ha det varmt og godt her inne[:D][:)]hehe

Nå står det på 22 grader her.
På sommeren har vi nærmere 20 grader.

Varmepumpa oppe i stua står nå på 20 grader. Men her har vi 3 STORE stuevinduer som sola steiker inn i hele dagen når det er fint vær, så da blir det kokvarmt her. Vanligvis står vel pumpa på 21 grader.

Nå for tiden er jeg glad i å ha det kaldt. Selvom jeg kan gå og småfryse er det bedre enn å være varm. Da blir jeg kvalmere [8D] Så sånn jevnt over tipper jeg det er rundt 21 grader her inne jeg [:)]

her har vi 21-22 grade. helt passeli får min del, men svigers mpå alltid kommentere at det er ishus med oss,
noe her ikkje er

Back
Topp