Stueren?

Fru Riskorn

Forumet er livet
Marie er rød igjen, og da har jeg fått beskjed om at hun skal lufttørke mest mulig. Men hva i all verden gjør man med en jente som lufttørker og er overalt? Likner veldig på tiden før Bella ble stueren. Jeg vasker tisseflekker i hele huset[8|]

Huffda, nei det er ikke godt å si hva du skal gjøre da... *tenketenke*

Hvis hun har lekegrind, kanskje hun kan være oppi der når hun trenger å "luftes", og så legger du et tisselaken eller noe sånnt nedi der...?

hihihihihi, syns eg ser dere for meg.. [:D][:D][:D][:D] ( kjenner veeeldig godt til det fenomenet med valp og tissing ja)
Vet ikke hva du skal gjøre eg altså.... rare greier at hun skal bli så rød hele tiden... [8|]

ORIGINAL: Ariana

hihihihihi, syns eg ser dere for meg.. [:D][:D][:D][:D] ( kjenner veeeldig godt til det fenomenet med valp og tissing ja)
Vet ikke hva du skal gjøre eg altså.... rare greier at hun skal bli så rød hele tiden... [8|]

haha, måtte flire litt av denne sammenligningen jeg og[:D][:)][:D]

Nei det skjønner jeg jo at kan blil et problem....[8|] Kanskje du rett og slett blir nødt til å løpe etter med klut ei stund...[;)] Eller sørg for å ikke gå noe særlig mat eller drikke rett før du skifter på henne!

ORIGINAL: bente:

Du må sikkert bare løpe etter og vaske, tenker jeg.  For hva gjør man med en liten frøken som ikke vil ligge i ro lenger? [:)] Får håpe utslettet blir fort borte, da.

Joachim er også veldig rød om dagen, og han bør sikkert også ligge en del naken. Men den strålen når faktisk ganske langt! [8|] 

Her også av en eller annen merkelig grunn. Hun er skikkelig power tisser[:)]

Lekegrind var ikke dumt... Kanskje jeg skal gå for den. Og ingen mat og drikke. Tenker det blir bedre for henne i varmere strøk[;)]

Back
Topp