"stue" over garasjen

Ida82

Forumet er livet
Noen som har et rom over garasjen? Er det en grei løsning? Eller fornøyd med den??

Søsteren min har, og de bruker den MASSE! Særlig guttene som er iferd med å trå inn i tenåringenes verden bruker den mye- kjempekjekk [:)]

Så bra, takk for svar. Ja er liksom det som er i tankene her også. Iom at vi ikke har noe mulighet til kjellerstue eller loftstue her i huset. Greit nok! Og da blir jo støyen helt borte også når snuppa har besøk av venner og de må ut i garasjen. Ser for meg at det kan bli pop[:D]

ORIGINAL: Ida82

Så bra, takk for svar. Ja er liksom det som er i tankene her også. Iom at vi ikke har noe mulighet til kjellerstue eller loftstue her i huset. Greit nok! Og da blir jo støyen helt borte også når snuppa har besøk av venner og de må ut i garasjen. Ser for meg at det kan bli pop[:D]

Det blir det heeelt sikkert [:)]
Søsteren har innredet med tv og sovesofa bl.a. Guttene bruker det ofte når de har overnattings gjester f.eks- de foretrekker heller å være der enn på rommene sine [;)]

Vi bygde selv garasje for 2 år siden, men vi bygde ikke loft da (men har en liten hems/mørkloft)... Huset er ikke noe høyt, så det ville sett dumt ut.. [:D]
Men nå har vi en liten ekstra/tv stue inne da, og det er veldig kjekt med en slik ekstra stue!

Tror ikke dere vil angre på loft-stue på garasjen nei [:)]

Takk, da har jeg noe å se fram til. Og da kan jeg liksom se for meg at vi kan bo her evig!![:)]

Back
Topp