Studere hendene sine

Alvemammaen

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Flere som har begynt med det? Veldig artig at han har begynt med det allerede - 6 uker gammel. Det er så mye som skal skje nå fremover og jeg gleder meg!

Hvordan gjør de det? Hun spiser på dem, men ser ikke på dem akkurat ;)

Hvordan gjør de det? Hun spiser på dem, men ser ikke på dem akkurat ;)
Spiser på de ;)
Alt skal jo i munnen å smakes på :)

Fysio sa det at innen de er tre mnd så skal de kunne samle hendene å putte de inn i munnen :) innen 6 mnd så skal de å kunne putte beina inn :p

Spiser på de ;)
Alt skal jo i munnen å smakes på :)

Fysio sa det at innen de er tre mnd så skal de kunne samle hendene å putte de inn i munnen :) innen 6 mnd så skal de å kunne putte beina inn :p
Ok :p trodde dere mente å se på dem :hilarious:

Min mini på 2mnd studerer dem :) holder dem noen cm fra ansiktet og stirrer på dem :p noen ganger kommer hånda helt oppi ansiktet og da går øya i kryss:hilarious:

Spise på dem gjør han heller ofte - og sikler som en foss når han først er i gang :P

Men har ikke sett ham studere dem ennå - kommer nok :)

Hun har begynt å spise på de utenom når hun er sulten de siste dagene:) så begynner å legge merke til de da, men ikke se på de:)

Spise på dem gjør han heller ofte - og sikler som en foss når han først er i gang :p

Men har ikke sett ham studere dem ennå - kommer nok :)
Kan ikke huske at min første noengang gjorde det, hadde vel nok med alt annet rundt :hilarious:

Jeg ser at han av og til ser på hendene for så å putte de i munnen. Mest ser jeg at han sutter på de.:) han er 7 uker i dag, men suttingen kom for en liten stund siden. Jeg pleier å hjelpe han litt å treffe ting med hendene også, sånn at han ser det.:)

Back
Topp