Flere som har begynt med det? Veldig artig at han har begynt med det allerede - 6 uker gammel. Det er så mye som skal skje nå fremover og jeg gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser på deHvordan gjør de det? Hun spiser på dem, men ser ikke på dem akkurat![]()
OkSpiser på de
Alt skal jo i munnen å smakes på
Fysio sa det at innen de er tre mnd så skal de kunne samle hendene å putte de inn i munneninnen 6 mnd så skal de å kunne putte beina inn
![]()

Jeg mente det ja.. Han tar hendene sine opp i lufta foran seg og ser på dem og rører på hendene sineOktrodde dere mente å se på dem
![]()
Det er veldig artig å se på! Han er dypt konsentrert om hendene!Min mini på 2mnd studerer demholder dem noen cm fra ansiktet og stirrer på dem
noen ganger kommer hånda helt oppi ansiktet og da går øya i kryss
![]()
Det er veldig artig å se på! Han er dypt konsentrert om hendene!
OkJeg mente det ja.. Han tar hendene sine opp i lufta foran seg og ser på dem og rører på hendene sine![]()
Kan ikke huske at min første noengang gjorde det, hadde vel nok med alt annet rundtSpise på dem gjør han heller ofte - og sikler som en foss når han først er i gang
Men har ikke sett ham studere dem ennå - kommer nok![]()