Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende jeg er også helsefagarbeider, et kjempe fint yrke synes jegTar praktisk eksamen denne uka. Så dersom jeg består er jeg helsefagarbeider på fredag. Er såååå nervevrak..
Tusen takk er nervepirrende :-oSpennende jeg er også helsefagarbeider, et kjempe fint yrke synes jeg
Ønsker deg masse lykke til skal krysse fingrene for deg
Er første året på studie, siste eksamen neste uke . Om formen blir bra tar jeg høst semester og søker permisjon etter jul .
Hva har du tenkt ?
Heldigvis tok jeg et frisemester fra studie akkurat nå, og har tenkt å forlenge det slik at jeg får gode permisjonspenger. Så skal jeg ta noen fag mens jeg går i perm, hvis jeg får det til
Jeg har lest at jeg må ha 6 ukers permisjon men planen er at mannen tar perm og jeg fortsetter på skolen men må sjekke litt mer opp i det ☺
Vet dere om en kan få permisjonspenger fra både lånekassen og nav? Og er det mulig å bare ta permisjon ifra jobb å ikke skolen?
Du kan ta permisjon ifra jobb og likevel studere. Foreldrepenger fra lånekassen går utifra din og barnefars inntekt. Dere skal tjene veldig lite total for å få noe der. Type begge to student....
Okei tusen takk for svar
Kanskje eg svarte litt fort. Satsene er bedre enn hva de var i 2012
Husker selv eg bare fikk for de første 6 ukene etter fødsel
Er egentlig ferdig adjunkt nå i vår, men siden jeg ikke har fått jobb tenkte jeg å prøve meg på opprykket med det samme jeg var i gang...