A
Asdfklmno
Guest
Jeg skal begynne å skrive master til høsten, og fikk vesla når jeg hadde fullført ett semester i januar 2012. Tok permisjon i ett år fra studiene da, og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det denne gangen. Mest fordi at om jeg tar permisjon så får jeg støtte fra lånekassen, mens om jeg ikke gjør det - Så er jeg jo ferdig utdannet sommeren 2017, men jeg kan jo ikke begynne å jobbe med en baby på 6 mnd!
Ellers kan jeg skrive under på at det å ha barn mens man er student er helt fantastisk. Man har en helt annen fleksibilitet i hverdagen som man mister når en begynner å jobbe.
Tror jeg selv vil ta et års permisjon fra januar, også begynne på vårsemesteret i 2018. Men vurderer å fortsette noe av den obligatoriske undervisningen etter fødsel, pappaen skal studere på samme skole, så praktisk tror jeg det kan la seg gjøre. Og muligens få tatt en eksamen eller oppgaveinnlevering i juni 2017.
Blir så glad av å høre at det lar seg gjennomføre med barn og studier praktisk. Hadde et lite hormonelt sammenbrudd i går, hvor jeg var overbevist om at ingenting ville løse seg. Går heldigvis fort over