Studenter med barn

Pregoen

Elsker forumet
Må man søke med en annen søknad for å få foreldrestipend? For man får vel ekstra stipend når man har barn uansett alder?

Jeg finner bare den søknaden om foreldrestipend ved fødsel..

mener å huske at man leverte med fødselsattesten til barna/barnet ved søknaden om stipend :)

ORIGINAL: satine

mener å huske at man leverte med fødselsattesten til barna/barnet ved søknaden om stipend :)

ja men det var når man fødte og får foreldrestipend ved fødsel. Må vel ikke sende inn det hver gang? Jeg skal ikke føde igjen men trodde vi fikk ekstra stipend når man hadde barn?

Du kan få forsørgerstipend om ikke du eller din samboer tjener for mye, er vell ikke så mye annet man kan få tror jeg ikke

ORIGINAL: TinyGiny

ORIGINAL: satine

ja men det var når man fødte og får foreldrestipend ved fødsel. Må vel ikke sende inn det hver gang? Jeg skal ikke føde igjen men trodde vi fikk ekstra stipend når man hadde barn?

du har mottatt forsørgerstipend før? for jeg sendte det kun inn den første gangen jeg søkte om stipend (sønnen min var 3 år da). ellers så ble det registrert automatisk (mener jeg).

jeg får ingen ting, mannen tjener over 23 000...

Back
Topp