jeg var på skolen med en gang etter fødsel og skoleåret etter! fikk fødselstipend jeg. ikke for å være frekk men jeg anbefaler ingen å gå skole mens de har små, (jeg fikk i mai) man går glipp av så mye.det kan være lurt å snakke med skolen om dine muligheter i forhold til fravær. da jeg gikk, tok de ammetimen min, fordi de mente at christoffer ikke trengte næringen, å det var bare en snillhet fra dems side at jeg hadde fått den fram til han var 7-8 mnd. fikk fravær hver gang jeg var på kontroll med han, hvis dagmamman var sjuk, eller hvis christoffer var sjuk, fikk ikke lov til å ta han med meg. i reglemange deres står det at man har lov til å være hjemme med en oppgave uten å få fravær. snakk med rektor. nå vet ikke jeg om det er videregående skole du går eller om det er høyere utdanning, men det kan være lurt å forhøre seg. jeg fikk lite forståelse og støtte fra lærerne, og det er utruli hardt å gå når man blir møtt med motgang på alt man gjør. jeg har klaget, så her er det blitt store forandringer. rektoren viste ikke om dette, men at hunlovet meg forandringer, hun ville ikke at det skulle bli klaget på dette igjen. håper du får mer ut av året enn det jeg hadde