Jeg går påbygging, og det er ganske tøft til tider..er jo alenemamma.. spesielt med tanke på at det er masse tungt stoff som man kanskje egentlig ikke interreserer seg for... så er det jo selvfølgelig slitsomt å skulle bruke kvelder på pugging til prøver, men det går egentlig veldig fint!![:)] har ikke supre karakterer, men ligger mellom 3 og 4!![:)] det er jeg egentlig fornøyd med.. [:)]
Det som jeg egentlig synes har vert det verste er at det ikke er noen andre med barn i klassen, så er egentlig ingen der som forstår hvor slitsomt det er, og hvorfor jeg ikke alltid har anledning til å vere med ut, gå på kino, eller bare komme hjem til de en kveld for å jobbe med gruppearbeid.. og merker at jeg er mye mer voksen enn de som ikke har barn[8D]
Noe annet jeg kunne tenkt meg var å hatt lappen, hadde spart meg for en del stress.. men det er nå så[;)]
Men, det er absolutt verdt det!! utdanning er viktig, er så viktig å kunne forsørge seg selv!! og jeg for min del vil ikke ha en jobb i kassa på mega liksom[;)]