Karinalinami
April 2013s jentemamma!
Jeg er student og tar en bachelorgrad ved universitetet i Stavanger. Begynner på det andre året mitt nå til høsten, og har termin i Januar. Samboeren min har fast jobb. Det jeg nå lurer på er om jeg må begynne å studere igjen seks uker etter fødsel? Samboeren min har fått det fore seg at jeg må begynne å studere igjen seks uker etter fødsel, og at han da tar resten av permisjonen?!?! Men har jeg ikke rett på noe mer da? '
Han mener også at jeg får vært hjemme like mye som han, fordi jeg ikke behøver å gå på skolen, så lenge jeg møter opp på eksamen. Her trenger jeg heller ikke stå, men hva er nå vitsen med det? Da må jeg jo bare ta hele året om igjen?! Håper noen forstår noe av det jeg har skrevet, ble veldig stressa av detta :S Jeg vil jo være hjemme med lillebarnet mitt i ett år!
Han mener også at jeg får vært hjemme like mye som han, fordi jeg ikke behøver å gå på skolen, så lenge jeg møter opp på eksamen. Her trenger jeg heller ikke stå, men hva er nå vitsen med det? Da må jeg jo bare ta hele året om igjen?! Håper noen forstår noe av det jeg har skrevet, ble veldig stressa av detta :S Jeg vil jo være hjemme med lillebarnet mitt i ett år!