Student og NAV

smash

Forumet er livet
VIP
Noen her som har blitt studenter via nav?
Hvor mye får man i stønad for å dekke skolemateriell?

Du kommer vel an på studiet? Hvor mye som trengs altså. Vet at på kontoret jeg jobbet på ble det iallefall innvilget individuelt fra sak til sak.

Du kommer vel an på studiet? Hvor mye som trengs altså. Vet at på kontoret jeg jobbet på ble det iallefall innvilget individuelt fra sak til sak.

Jeg fikk beskjed av saksbehandleren min at nav forvaltning hadde faste satser, og at det kom ann på inntekt og ikke hvor mye man bruker skolemateriell. Han visste ikke hvor mye det var.
Hittil har jeg brukt 6000 kr.

Jeg fikk beskjed av saksbehandleren min at nav forvaltning hadde faste satser, og at det kom ann på inntekt og ikke hvor mye man bruker skolemateriell. Han visste ikke hvor mye det var.
Hittil har jeg brukt 6000 kr.

Så rart at det er ulikt, vet at saksbehandler på kontoret jeg har jobbet på frem til nå har behandlet dette lokalt.

Var vel 6-7000 i skolemateriell da jeg ble omskolert. Men det en del år siden da. Men da var i alle fall faste satser. En på videregående, og en til høyere utdanning. Tror satsen skal stå på nav sine sider!

Var vel 6-7000 i skolemateriell da jeg ble omskolert. Men det en del år siden da. Men da var i alle fall faste satser. En på videregående, og en til høyere utdanning. Tror satsen skal stå på nav sine sider!

Jeg har leita og leita... Men finner ingen steder der det står noe.... Vet du hvor det står hen?

Jeg gikk på universitetet i 2013 og da fikk jeg innvilget 8000 kr til skolemateriell for ett år, og så kan man søke på nytt når man har gått første året på skolen ;)

Back
Topp