Student og gravid. Sliten!!

Skulle ønske alt var lagt opp individuelt hos oss også, men de mener gruppearbeid er fin øving til arbeidslivet når man er nødt til å jobbe med folk man ikke nødvendigvis kommer overens med.. :shifty: Skikkelig teit :p
Men ja, lurt å snakke med alle sammen hvertfall! Er mange spørsmål man sitter med.
Jeg ringte Lånekassen én gang, men hun jeg snakket med da ga meg et svar som var stikk motsatt med det jeg fikk som svar på mail fra de, så vet ikke hvem jeg skal stole på :eek: Får håpe det ordner seg snart for begge, lykke til! :D

Ja derfor jeg liker så godt den linjen fordi det er veldig individuelt og det er det jeg trives best med :)

Så teit av lånekassen da :P
Men ja lykke til, sender noen oppmuntrende tanker til deg, dette må vi klare begge to :)

Student her også. Sliter veldig med motivasjon nå. Spesielt i det ene emnet siden jeg vet at jeg ikke kan ta eksamen i det til våren. Får ikke tatt praksis nå dette semesteret, og får derfor ikke gått opp til eksamen.... men jeg vil få med meg så mye som mulig nå, slik at jeg slipper å starte med en gang til neste høst igjen.
Har bare tre uker igjen på skolen nå før det er en studieuke og så er det tre uker med praksis som jeg da ikke kan bli med på pga termin rett etter. Tjohei. Blir spennende å se om jeg klarer å følge undervisning etter fødselen. Har forelesning 3-4 ganger i uka, og de fleste er obligatoriske... regner med jeg kutter ut det emnet som jeg likevel ikke får tatt eksamen i, og så satser jeg heller på å klare de andre. Men har et åpen sinn om det hele. Vet jo ikke hvem det er som kommer ut av meg. Kanskje er hun super krevende, og kanskje er hun en sovebaby som ikke lager lyd. Hvem vet. :)

Student her også. Sliter veldig med motivasjon nå. Spesielt i det ene emnet siden jeg vet at jeg ikke kan ta eksamen i det til våren. Får ikke tatt praksis nå dette semesteret, og får derfor ikke gått opp til eksamen.... men jeg vil få med meg så mye som mulig nå, slik at jeg slipper å starte med en gang til neste høst igjen.
Har bare tre uker igjen på skolen nå før det er en studieuke og så er det tre uker med praksis som jeg da ikke kan bli med på pga termin rett etter. Tjohei. Blir spennende å se om jeg klarer å følge undervisning etter fødselen. Har forelesning 3-4 ganger i uka, og de fleste er obligatoriske... regner med jeg kutter ut det emnet som jeg likevel ikke får tatt eksamen i, og så satser jeg heller på å klare de andre. Men har et åpen sinn om det hele. Vet jo ikke hvem det er som kommer ut av meg. Kanskje er hun super krevende, og kanskje er hun en sovebaby som ikke lager lyd. Hvem vet. :)

Ønsker deg lykke til jeg :-)
Har selv en eksamen 3. desember jeg ikke får tatt i år, og rådgiver anbefalte meg å utsette vårens bacheloroppgaven til neste høst. Men jeg får se det ann når lille kommer ut, og hvordan ting blir da.

Ønsker deg lykke til jeg :-)
Har selv en eksamen 3. desember jeg ikke får tatt i år, og rådgiver anbefalte meg å utsette vårens bacheloroppgaven til neste høst. Men jeg får se det ann når lille kommer ut, og hvordan ting blir da.
Takk! :) det jo nettopp det vi må...se det ann. Ingen vet hvem det er som kommer ut. :) lykke til til deg også!

Var student med første. Hadde termin i oktober, men fødd i november. Hugsa at det var tungt, og veldig vanskelig å planlegge. Heldigvis gjekk det relativt bra, men mista nok melka på det. Mitt beste tips er nok å senke krava og ta ein dag om gangen. Masse lykke til de flinke studenta!

Back
Topp