stua mi:)

det var virkelig lekkert!! har du behandlet bordet m noe?? i så fall hva?? elsker den der grå, slitte effekten altså..

ORIGINAL: therese*

Nydelig nydelig nydelig!!!! Elsker bare alt ved den!!! Ofg det bordet var virkelig knallfint!!! Hvor i alledager har du fått tak i det???

signerer denne snuppa her, jeg!

Er offisielt forelska!

ORIGINAL: lykkeligemeg

ååååå, herlig! igjen! du har en stil etter mitt hjerte altså!:):):) litt grovere enn meg kanskje, men helt nyyydelig! gratulerer med nydelig hus altså:)
hvis du kan velge helt fritt så ville jeg valgt plankegulv i heltre eik, gjerne kalket/hvitpigmentert eller med litt gammel finish.. selv har vi nettopp bygget hus og har valgt en eikeparkett, to-stav fra Kahrs. eik verona heter den.litt gråere enn vanlig klassisk eik kanskje, men ikke mye.. relativt klassisk med andre ord. den er børstet sånn at all trestruktur kommer frem, altså ikke blank og glatt, men mer ru og "naturlig" på en måte.. og så er den mattlakkert, ikke blank og skinnende:) den ser ikke gammel ut, men har litt av det gamle preget over seg likevel og tåler mye siden den er børstet ned til strukturen og hard-veden i treet! litt dyrere enn vanlig parkett, men veldig verdt det:) utrolig fin til hvitt!

Tusen takk for det..skal sjekke ut det gulvet ja;) Høres ut som akkurat det eg e på utkikk etter:)

ORIGINAL: tingeling.

det var virkelig lekkert!! har du behandlet bordet m noe?? i så fall hva?? elsker den der grå, slitte effekten altså..

Ja, det var litt av eit styr å få det til[;)]

Har først hatt mørk beis på, for så å stryke eit tynt lag med jernvitriol - og tilslutt eit lag med hvit oljevoks[:D]

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: therese*

Nydelig nydelig nydelig!!!! Elsker bare alt ved den!!! Ofg det bordet var virkelig knallfint!!! Hvor i alledager har du fått tak i det???

signerer denne snuppa her, jeg!

Er offisielt forelska!

[:)]takk jenter[:)]

ORIGINAL: Tovvar

ORIGINAL: tingeling.

Ja, det var litt av eit styr å få det til[;)]

Har først hatt mørk beis på, for så å stryke eit tynt lag med jernvitriol - og tilslutt eit lag med hvit oljevoks[:D]

det er såpass jobb ja he he..[:D] men det er sååå fint!! skal teste ut det selv tenkte jeg[;)]

nyyydelig [:)] har alltid hatt lyst på sånn sofagruppe og sånt bord..

ORIGINAL: lomo

kjempe fint .....har du barn eller ...vi kunne aldrig hatt hvit soffa ....men må bare si det ser fantastisk ut ...sirkle...sirkle

Jepp, det har vettu...ein gutt på 1år:) Men, skjønne ikkje heilt koffe du seie du ikkje kunne hatt ein sånn sofa????!!
Dette er ikkje hovedsofa då, sitte no bare det når me har gjester, leser bok og sånne ting..Med tanke på barn, så får ikkje ungen min noke godsaker- så han går jo ikkje rundt å grise ned det liksom:)

Back
Topp