stua di?

Løvemamma2013

Glad i forumet
hvilken farge har du på ting og tang no?

farger har masse å si[:)]

lilla og hvitt på stæsj, har en del brune møbler, å en stygg grå/blå sofan.

ORIGINAL: Dalarama

hvor er bordet ditt fra ? det hvite....

jeg har lyst å bytte ut det mørke med hvit nå...
litt lei av støv 99.9% av tiden.. tørker for så å tørke igjen[&o]

ikea,liatorp[:)]

Sort, hvitt og limegrønt. Sofaen, bordet og noen hyller er sorte, tv-benken og et par hyller er hvite. pynteting, tepper og puter er limegrønne, sorte eller hvite.[:)]

Hadde brune møbler med orange i fjord..
Nå er alt byttet over i hvitt, eller mangler stuebord, og har lilla stæsj[:D]
også en beige sofa, men den skal byttes i grå[:)]

Har liatorp serien fra ikea.

Her er det hvitthvitthvitt ! [8D] Også ALT i høyglans... Untatt sofaen, den er svart ! [8D]

Ellers har jeg pynteting i sølv og hvitt... Og lysegråe vegger, og en konstrant vegg i mørkegrå..

kjempekoseli! avogtil skulle eg ønske d fanst en "liker" knapp på BV[:D]

ORIGINAL: Dalarama

hvor er bordet ditt fra ? det hvite....

jeg har lyst å bytte ut det mørke med hvit nå...
litt lei av støv 99.9% av tiden.. tørker for så å tørke igjen[&o]

Jeg har hvitt stuebord, og det er minst like vanskelig å holde rent som et mørkt...[&o] Blir flekker av den minste ting (f.eks. en dråpe vann), "riper" som ser ut som blyantstrek, støv og annes skitt vises veldig godt..[&:]

Nå har jeg beige gardiner, lilla og sølv stæsj, mørke grønn sofa, hvite puter med glitter i.. Ellers så har jeg hvitt stuebord, hvitt skap og svart tvbenk og svart hylle.. [8D] Kunne tenkt meg alt hvitt men.. Altså.. Alle møblene.. Og gjerne annen farge på sofaen.. Men har igrunn funnet ut at det er ikke så værst med mørke grønn sofa og de lilla og sølv detaljene attått! [;)]

Tror fargen på veggene våre heter mocca. Og så har vi hvite hyller, hvite tremøbler, og grå stoff sofaer. Pynt i gammelrosa/lyserosa, sølv og fattigmanns sølv =) Jeg har maaasse hengelykter i vinduene, sommerfugler og "fugler" i gardiner, lysekroner og der de får plass :p

Så hvitt, rosa og sølv er det stortsett her =) Har også en antikk sjeselong med hvit treramme, og gammelrosa trekk <3 Gardinene er grovvevde, og beige/krem. :) Og hvite lamper. Og engler.. masse engler :)

Mini har en egen liten "spisestue" i karnappet, i hvitmalt tre =)

Eneste sorte i stua mi, er flatskjermen :p

Soverommet vårt er sort og gull :D

Gjesterommet er hvitt, med hvit smijern dagseng, hvitt smijerns nattbord, hvite gardiner, blomstrete sengesett, lampeskjerm og duk på nattbordet. (mørke burgunder roser på hvit bakgrunn) Har burgunder telys-hengelykter i vinduet der =) Og lammeskinn på gulvet :)

Jeg er drittlei av klinisk-innredning-stilen så jeg omfavner farger akkurat nå[8D]

Synes de fleste stuer er like og kjedelige for tiden... lite rom for personlighet.

Selv har jeg hele leiligheten hvitmalt foruten et hjørne på stua som er brun-lilla. Utenom detaljene er det ganske stilrent. alle møblene er svarte eller hvite.
Så en god del stæsj i lilla (puter, lampe, bilder ect..)
noen knall-gule detaljer (et lite avlastningsbord på kjøkkenet pluss gul tønne til strikketøyet )
et oransje teppe under spisebordet
og turkise pynteputer.
I to av bildene på stua går alle fargene igjen (-lilla, gul, oransje og turkis)

får mange komplimenter for hvordan jeg har det, selvom jeg går litt utenom det veldig vanlige[:)]

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

ORIGINAL: Hyssamaia!

Fint bord!!!

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?
Og pris?

Ikea? ca 450 troooor jeg. Lack.

Back
Topp