Stryker du mye klær?

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Her blir det kun bunadsskjorta og skjorter til mannen.

Bunadskjorte til meg selv er vel eneste. Barnas vasker jeg, rister og henger til tørk på henger, blir jo stygg etter to min likevel :p

Nope. Kjøper strykefritt klær:)

Eg pleide å stryke mye. Alle dynetrekk og putetrekk noen t-skjorter alle skjørter og fin klær, bukser alt. Men nå lever eg i en ustryket verden :P har ikke tid med lille vennen :)

Kun som du sier bunad og skjorten til mannen

Stryker aldri.. Bunaden tørr jeg ikke, den må mamma ta. Og skjortene kan mannen stryke selv :P

Eier ikke strykejern engang :p Svigermor stryker for meg 1-2 ganger i året :p

Kun bunasskjorta :-) Har et håp om at mannen skal stryke sine egne skjorter, men det skjer aldri, så da går han rundt i skrukkete skjorter :-P

Bunadsskjorter og innimellom vanlige skjorter dersom de er veldig skrukkete. Ellers blir det kun brukt til perler. :p

Kanskje en duk eller gardin i ny og ne, men veldig sjelden. Stryker det jeg syr da, når det er helt nytt og jeg trenger å sy ned en kant e.l ;)

Skjortene til mannen får han lov til å stryke selv, så de går oftest i anticrease på vaskemaskina fordi han ikke gidde :p

Vi har bare brukt strykejernet i jula.. Får se om det kommer fram igjen til 17.Mai..

Back
Topp