Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de vi har brukt tidligere, når det har vært sånt tilbud hvor du får begge deler for 99 og gratis frakt.Synes navnelapper.no har gode. (Men jeg foretrekker klistrelapper som ikke må strykes)
Nfoto har gode ! Og billigere.Er de vi har brukt tidligere, når det har vært sånt tilbud hvor du får begge deler for 99 og gratis frakt.
Men var inne på siden deres nå, og da var det prisen for kun en type og så kom frakt og gebyr i tillegg.
Vurderte derfor å prøve noe annet [emoji14]
Da skal jeg sjekke de ut ^^Nfoto har gode ! Og billigere.
Har brukt tusj på mye, men opplever at ting merket med lapper i bhg finner fortere veien tilbake i hyllen, da de er mer vandt til å se etter detVi sverger til tusj, for ingen av lappene vi har kjøpt har funket, og vi har prøvd mange..
Pluss at det er umulig å merke ull, sokker osv med lapper, men tusjen funker på alt, og sitter lenge.
Får kanskje prøve de utVi har brukt klistrelapper fra Askeladden. Er det navnelapper.no? Synes de funker bra. Har også tusj for å merke sokker/votter og sånt. Utrolig hvor mange votter som har forsvunnet i bhg altså!
Ja, det er navnelapper.noVi har brukt klistrelapper fra Askeladden. Er det navnelapper.no? Synes de funker bra. Har også tusj for å merke sokker/votter og sånt. Utrolig hvor mange votter som har forsvunnet i bhg altså!
Men ikke skriv det i omtalen på nett. Jeg gjorde det, og fikk kjeftPluss at det er umulig å merke ull
Her sitter navnelappene godt på alt, ull og.
Bruker kun klistrelapper herSamme her dvs strykelapper på ull.
Vi bruker Askeladden sine strykelapper og både Askeladden og din merkelapp på klistrelapper (sistnevnte er mest poppis hos barna fordi de kan ha bilde av seg selv på lappen [emoji23])
Også har vi merkepenn..