Frk.MammaMor
Elsker forumet
Er det matpapir eller bakepapir man skal bruke??... Jeg husker ikke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer at det er bakepapir. Hvis du vil spare litt tid, så er det kjekt å bare bruke en rettetang (med bakepapir i mellom selvsagt) så er det gjort på null komma svisj. Og et enda bedre tips til neste gang du trenger, tøystempel! Aaaaaldri mer strykelapper, digg.Labambie skrev:
Oceania skrev:
Stemmer at det er bakepapir. Hvis du vil spare litt tid, så er det kjekt å bare bruke en rettetang (med bakepapir i mellom selvsagt) så er det gjort på null komma svisj. Og et enda bedre tips til neste gang du trenger, tøystempel! Aaaaaldri mer strykelapper, digg.Labambie skrev:
Hva slags tøystempel bruker du? og hvor stempler du? Jeg har stempel, men det går jo bare bort i vask
Labambie skrev:
Oceania skrev:
Hva slags tøystempel bruker du? og hvor stempler du? Jeg har stempel, men det går jo bare bort i vask
Har dette:
http://lillemille.dk/produkter/48-toejstempel/
Sitter som støpt, og du får inn flere bokstaver enn hva man gjør på den norske.