Strykelapper til klær..

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Er det matpapir eller bakepapir man skal bruke??... Jeg husker ikke..

I denne sammenhengen går det vel for det samme, er det ikke?

Nei er ikke det... For jeg brukte feil en gang, da hang det..

Det var bakepapir.. Fant det på markmaster sine sider :)

Stemmer at det er bakepapir. Hvis du vil spare litt tid, så er det kjekt å bare bruke en rettetang (med bakepapir i mellom selvsagt) så er det gjort på null komma svisj. Og et enda bedre tips til neste gang du trenger, tøystempel! Aaaaaldri mer strykelapper, digg. 

Labambie skrev:
Stemmer at det er bakepapir. Hvis du vil spare litt tid, så er det kjekt å bare bruke en rettetang (med bakepapir i mellom selvsagt) så er det gjort på null komma svisj. Og et enda bedre tips til neste gang du trenger, tøystempel! Aaaaaldri mer strykelapper, digg. 

Hva slags tøystempel bruker du? og hvor stempler du? Jeg har stempel, men det går jo bare bort i vask

Oceania skrev:

Labambie skrev:

Hva slags tøystempel bruker du? og hvor stempler du? Jeg har stempel, men det går jo bare bort i vask

Har dette: 

http://lillemille.dk/produkter/48-toejstempel/

Sitter som støpt, og du får inn flere bokstaver enn hva man gjør på den norske. 

Labambie skrev:

Jupp planen er å bruke rettetang  Gidder ikke kjøpe meg tøystempel, bruker merkepenn på det meste syns det funker.. Bruker strykelapper på hjemmestrikka ull og noen små ting bare

Labambie skrev:

Oceania skrev:

Labambie skrev:

Har dette: 

http://lillemille.dk/produkter/48-toejstempel/

Sitter som støpt, og du får inn flere bokstaver enn hva man gjør på den norske. 

Jeg har også dette. Det svinner vekk i vask etterhvert, men det er bare å friske opp med et nytt stempel, det er jo mye mindre arbeid enn å stryke på merkelapper uansett. 
Det sitter også på sko og slikt, har merket støvler og joggesko og vintersko med dette. 

bakepapir bruker jeg

Back
Topp