Stryke på lapper i dag!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
I dag skal jeg stryke navne-lapper på alle klærne til Eline og på noen av Ednre sine. Det er litt av et arbeid!! [8D][&:]

Har akkurat gjort det samme til mine 2 - tok ikke så lang tid som jeg frykta... [;)]

Det er et pes[:'(]

da er vi to som skal stryke i dag[:D]

skulle til med det søndag for over ei uke sia jeg.. oiii det ble visst ikke no.. men bedre sent enn alri har jeg hørt[8D]
endel av klærne kommer jeg bare til å merke med initialene på vaskeanvisninga.. bodyer osv. på lappen i nakken.

Jeg er IKKE begynt å stryke enda....Har hatt så  mye annet å gjøre i dag, og stua ser ut som et horehus! Leker OVER ALT!![&:][&:][&:] Endre er ekspertpå å rote![:(][:(] Jeg går bare å rydder hele dagen.
Men når jeg har rydda kjøkkenet, DA skal jeg begynne å stryke på lapper![:)]

hehe.. og her ser det ut som et grisehus[8D]
har en liten gutt som er ekspert på både rot og gris, og er god til å rote selv og[&:]
så jeg får hive meg ned jeg og snart å rydde og vaske OG LAGE PAI[;)] så får vi se om det blir no merking.. er nesten spent på om jeg kommer i gang[:D][:D]

been there,done that[;)][:D][;)]

Hehe, nå har jeg fått strøket ca 2/3 av klærne! Nå er det kveldsmat og legging som står for tur!! Får fortsette strykinga når ungene er i seng og ryded stua!! Hehe, kansje støvsuge gulv òg![:)][8D][&:]

ORIGINAL: lillemolla

been there,done that[;)][:D][;)]

Jeg også![:D]

Men jeg har lagt til side noen nye klær som må merkes før bruk. Ikke så mange, så det er ikke så mye jobb, men jeg har endel annet som skal strykes også, som jeg tenkte å ta samtidig, og DA blir det jobb liksom, så da gidder jeg ikke...[&:]

Hvorfor stryker alle når det finnes klistremerker som gjør samme nytta??[:D]

Vi bestilte begge deler, men jeg gidder ikke stå og stryke jeg..... Klistra på, og de sitter knallgodt!!![:)] Også går det jo sååå mye fortere, og de kan jo brukes på alt mulig (matboks, sutter, leker)[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Vi bestilte begge deler, men jeg gidder ikke stå og stryke jeg..... Klistra på, og de sitter knallgodt!!![:)] Også går det jo sååå mye fortere, og de kan jo brukes på alt mulig (matboks, sutter, leker)[:)]
Å!? Jeg har klistra merker på Ednre sine klær, men de har falt av under vask!![&:][8|]

Hehe, det må vel jeg igang med også før barnehagestart [&:]

Noen tips til hvor det lønner seg å bestille sånne styrke på lapper og klistrelapper?

ORIGINAL: Nildro

Jeg har bestilt fra Askeladden - http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/
Om de er billige eller dyre aner jeg ikke - men stryke-på-lappene sitter som juling! [;)]
sign sign sign!![:D] Jeg måtte bestille et nytt sett med strykelapper til Endre og Eline i går kveld! Brukte 60-70 lapper i går! ALT må merkes! Luer og hver minste sokk! Piuuhhh...[8D][8D][&:] Satt vel oppe til kl 23 ca!!

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

ORIGINAL: snuppa80

Å!? Jeg har klistra merker på Ednre sine klær, men de har falt av under vask!![&:][8|]

kanskje en an type dette[:-][:-]

Nææææ, så fint bilde av guttebassen din mocca!!![:D][:D][:D][:D]

signerer!!! like herlig som alltid!!!

er d han har på??? sånn strikka bunad?? så veldig fin ut[:)]

Nææææ, så fint bilde av guttebassen din mocca!!![:D][:D][:D][:D]

Kjempefint!

Om de er billige eller dyre aner jeg ikke - men stryke-på-lappene sitter som juling! [;)]

"Alle" anbefaler disse. Er fornøyd jeg også! Og de kommer utrolig fort!

Takk, takk, da prøver jeg der [:)]

Back
Topp