stryke klær?

Hanes88

Betatt av forumet
Mange jeg har snakket med sier at de også stryker baby klæra, ikke hørt det før jeg, er det mange her som gjør det?
Er det lurt å gjøre det ?

Jeg stryker ikke babyklærene nei... Synes det er å overdrive veldig!

Synes klærne blir så mye mer behagelige når man stryker de:)

Stryker ikke våre klær, men Trym sine klær ble strøket alt i hop det første året eller så. Nå stryker jeg kun genserene og buksene hans hvis de er knurvete. Har alt vasket og strøket det meste av klærne til babyen.... Syns de blir mykere og bedre da, samt at de holder seg fine lengre

Ser jo litt bedre ut når det er strøket. Jeg kommer bare til å stryke det som trengs å strykes..noen klær blir jo stygge og rokkete etter vask.
Til vanlig unngår jeg å stryke så godt jeg kan[:D]

Hater å stryke [:'(] Får det ikke skikkelig til heller [&o]

Nope skjer ikkje her i huset...
Kun gradiner og duker..... og sånt..
Klart finkjoler og skjorter blir strøket da....

Har da virkellig andre ting å bruke tiden min på enn å drive å stryke alt...

nope det blir de ikke, har de i tørketrommel så de blir myke nok av det... Ser på mitt nokså overfylte skap med duker at jeg ikke er så flink til å stryke de heller... kjøper nye istedet[:o][8D] Stryker finkjolene og skjortene til snuppa da. Har heldigvis en samboer som er flink til å stryke sine egne skjorter så pleier å få han til å ta snuppa sine med det samme[:D]

Har ikke strøket noe enda, men stryker det som trengs å strykes når tden er inne.
Det blir jo gult av å ligge i skuffen, så da tenkte jeg det holder når klærne kommer i bruk. Men det er ikke mye som må strykes her i gården nei, men litt sengetøy er det jo.......

ORIGINAL: Ebleskråtten©

Ej skal stryke sengesetta å sengehimmelen, men ikkje kleda! D gidde ikkje ej! [:D][;)]

kan kje skryta på meg at eg nåken effektiv brukar av strykejern nei.... blir ein del brukt te å stryka da så blir perla her i huset[8D] hehe.. men på kle.... skjeldent.. hehe[;)]

ORIGINAL: *Snepsi*

Stryker ingenting til verken oss eller "ungene".. [8|][8D]

Signe denne....

Tenkte jeg skulle stryke sengeklea og vognteppene[:)]. Stryker ellers ingen ting, verken våre eller ungenes klær...

Her strykes kun det som strykes må....

ORIGINAL: *Snepsi*

Stryker ingenting til verken oss eller "ungene".. [8|][8D]

Stryker hun strykekler eg som feks blondekanten på blodneskjortene å kjoler,sjorter å evnt detaljer som krøller seg i vask men kun d er må.

Nei- her strykes det ikkje før eg har kul på haugen med strykeklær. Hver sin tur eg og sambo- og ingen like det. Sist da vi fikk Oskar, tok svigersøstera mi å vaska sekk på sekk med baby-klea som ho bretta fint og strøk før vi fikk dem[:)] ;men der e nok ikkje vi...

ORIGINAL: nikka77

Her strykes kun det som strykes må....

sign.
Må bare beklage det assa, men har bedre ting å bruke tiden på jeg en å stryke de små klærne.

Back
Topp