Strutter dere, jenter??

Heather

Gift med forumet

Nå som magene har begynt å snike seg frem, strutter dere stolt med det dere har? Eller blir dere litt sjenerte og syns det er tryggest å gjemme magen bort i vide topper?

Jeg er litt schizofren på området, på trening kan jeg godt bruke stramme topper, mens på jobb er jeg litt flau og bruker klær som skjuler magen, vet ikke helt hvorfor.. Blir nok bedre om noen uker når det blir mer tydelig [;)].

Er litt begge deler enda jeg..[8|] 
Har enda den tanken om at jeg ser litt "småfeit" ut..[8|]
Men her hjemme og på jobb,så "strutter" jeg nok litt ja..[:)]

Men da jeg var hos JM på fredag,så sa hun at magen min var litt "juks".. Har deppet litt over d noen dager, men sambo har overbevist meg om at jeg har en søt liten mage..[:D]

ORIGINAL: Heather

Nå som magene har begynt å snike seg frem, strutter dere stolt med det dere har? Eller blir dere litt sjenerte og syns det er tryggest å gjemme magen bort i vide topper?

Jeg er litt schizofren på området, på trening kan jeg godt bruke stramme topper, mens på jobb er jeg litt flau og bruker klær som skjuler magen, vet ikke helt hvorfor.. Blir nok bedre om noen uker når det blir mer tydelig [;)].

slik er jeg også.
den er liksom så liten at den ser litt bare tjukk ut ennå
-men plutselig er den vel der... [:D]

ORIGINAL: Ju9ta
Men da jeg var hos JM på fredag,så sa hun at magen min var litt "juks".. Har deppet litt over d noen dager, men sambo har overbevist meg om at jeg har en søt liten mage..[:D]

Tøysejordmor, hun burde jo absolutt vite hvor følsomme vi gravide er for kommentarer om magen! Godt at sambo fikk deg i bedre humør!

synes det er teit å si at magen er juks jeg, for den hadde jo ikke vært slik om vi IKKE hadde vært gravide! Så selv om det ikke er babyen som gjør det, så er det jo graviditeten.. Strutt i vei du! [;)][:D] 

jeg strutter det jeg er god for!! [:D] hehe elsker å være gravid og syns det er herlig at den vises!! [:D]  men syns det er bedre nå som det er litt mer samsvar med lengden på svangerskapet og størrelsen på magen min! [:D] hihi 

hehe:) jeg strutter og er så fornøyd:)
samboeren min sier han elsker å gå rundt i byen la med meg og vise meg frem, fordi han er så stolt:) han er så skjønn:)
går kun i mammaklær nå:) ingen av gamle klærne min som passer lengre! hmm... :) men jeg nyter det likevel:)

hehe strutter og strutter..Føler meg også bare litt småfeit enda..Kommer nok etterhvert når magen blir større[:)] Synes det er litt flaut også i tilegg[:)]

ORIGINAL: Tuttlings

hehe strutter og strutter..Føler meg også bare litt småfeit enda..Kommer nok etterhvert når magen blir større[:)]

samme her. men jeg koser med magen rett som det er i offentligheten hehe

Hei!:)
Har ikke så mye mage å strutte med enda, men tror det vises at jeg er litt stolt ja. Folk sier de ser det på øynene mine. Ellers har jeg måtte bruke mammaklær i helga[:)] buksene mine er veldig trange nå! Har ikke så mye å gå på fra før av i dem, så da skal det lite til før de er for trange. Gleder meg masse til kulen vokser, tror den har vokst bittelitt den siste uken[:D] hihi! Klem!

Jeg er litt motsatt av deg jeg! På jobb strutter jeg gjerne, for der vet de fleste at jeg er gravid. På trening er det verre. Jeg har fått mage, men den er ikke sånn tydelig stram gravide- mage ennå!! Så der føler jeg meg småfeit og utilpass! Det er jo et rimelig kroppsfiksert miljø også, da alle er der for å vedlikeholde eller forbedre sin fysiske tilstand på en eller annen måte...

Ja nå begynner virkelig magen å bli større og jeg føler meg ikke bare feit lenger! Bruker bare mammabukser og merker tilogmed at gensere og trange jakker strammer litt rundt magen! Er så herlig! Gleder meg til den blir ennå større! (Selv om jeg sikkert kommer til å angre når jeg er stor som et berg...) Gjør ihvertfall ingenting for å skjule magen, syns vi skal strutte med det vi har! Juksemager finnes ikke, som Misin sier: Fordi om det ikke er baby'n som lager magen, så er det ihvertfall graviditeten! Og hvis man går inn og ser på animasjonen av hvordan magen og fosteret vokser, så ser man jo at baby'n tar bare mer og mer plass nå og utover!

Back
Topp