Struttende mager?

pirilen

Glad i forumet
Er nå straks 13 uker på vei og går spent å venter å at magen skal "bli gravid". Gleder meg til jeg kan vise fram en voksende mage!
Flere som går å venter på dette, eller har dere allerede fått en liten kul?

Magen min buler som bare det, men det er visst dessverre bare flesk og enda slappere magemuskler;-) 13uker i dag, men på kveldstid ser jeg ut som jeg er 5 mnd på vei... Lover meg selv på tro og ære at etter denne fødselen skal magemuskler strammes opp!!!

Nangi skrev:
Magen min buler som bare det, men det er visst dessverre bare flesk og enda slappere magemuskler;-) 13uker i dag, men på kveldstid ser jeg ut som jeg er 5 mnd på vei... Lover meg selv på tro og ære at etter denne fødselen skal magemuskler strammes opp!!!

Har du mange barn fra før av? De sier vel at flergangsfødende får fortere mage enn førstegangsfødende da :-)

har fått mage! magemusklene ga veldig fort etter denne gangen

Her er det ingen gravid-kul enda. Bare oppblåst mage som vokser seg stor som heia i løpet av dagen ;-P Kjempe festlig...
Er ikke engang antydning til noe hardhet eller noe nederst i magen uansett leie her,kjedelig!
hehe Er bare 12 + 6 i dag da...

Blir fort oppblåst her også ja.. hehe.. Satser på at om en uke eller 2 så vet alle det alikvele så da kan jeg bare si at det er gravidmage når jeg er skikkelig oppblåst ;-)

15+5 her i dag, og magen er fortsatt reeelativt flat. Finnes en liten bul nederst på magen, og blir fortsatt litt oppblåst utover dagen, men jeg tror ikke jeg ser gravid ut sånn generelt, selv om jeg ikke bruker veldig videre gensere lenger. Føles fortsatt litt ut som magen blir mindre og mindre her..hehe

Håper den kommer snart da! Jeg gleder meg så veldig til å vise den frem :) 
I tillegg går jeg å venter på at folk i klassen heller skal spørre om jeg er gravid enn at jeg sier det til dem selv..hihi..så får håpe den kommer om ikke så lenge :P

Her har gravid magen kommet ja,kjempe koselig ,men litt blæ for plutselig så hadde  jeg bare to bukser i skapet som  jeg får på meg,trodde ikke den skulle komme så fort ,så jeg har vert og handla inn masse deilige  haremsbukser med snor i livet så jeg kan vokse i
Men det rare er at jeg bare har lagt på meg knappe 2 kg

Bare ett barn fra før...

Flat og vanlig   (bortsett fra vanlige magefett, hehe) fram til middag.
Etter middagen er i boks (les:kroppen) ser jeg ut som jeg er laaangt på vei! 
Og så er man flat og vanlig igjen neste morgen!
Dette er nummer to, men ble aldri noe særlig stor førstegang. Men regner med at jeg blir det nå!

EngeLykke skrev:
Her har gravidmagen kommet:) Kom fortere denne gangen, er nå 16+2:)

samme hr :-) Ikke stor,mn ser en litn babymage:-)

her har jeg allerede blitt spurt om jeg er gravid flere ganger :) det synes ganske godt, og det er veldig koselig ettersom dette er sistemann... nyte magen så lenge som mulig. sist fikk jeg ikke mage før jeg var godt over 20 uker

Jeg venter nr. 2 og magen viser ganske godt nå.

Her venter jeg nr 3 og er 14 + 4 i dag, men jeg har ingen antydning engang.. Spesiellt for jeg hadde mage kjempe tidlig og var sver allerede nå me de 2 andre:) Men det gjør meg ingenting, den kommer nok ;)

Trodde magen skulle være større by now. Med nr to var den godt på plass når jeg var like langt på vei.(15+4) Men da hadde jeg jo forrige svangerskap mye nærmere enn nå.

Må ha knappen åpen, ellers går jeg med mine vanlige bukser. Ser bare feit ut, og gleder meg til magen popper og blir fin og rund!

Back
Topp