Stripping

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Har noen blitt strippet?

Hva kan forventes iløpet av dagen/dagene?

Tja, enten så funker det, eller så funker det ikke.

Merker du noe da?

Jeg fikk bare ekstra murringer i magen og korsryggen, men funka ikke på meg.
Fikk beskjed om å gå tur da :-)

ORIGINAL: Julia89

Jeg ble det på sykehuset da jeg hadde 2 cm åpning..

ALDRI MER FOR MIN DEL!!! Syns det var verre enn å føde.. [8|] Han overlegen som gjorde det på meg var skikkelig hardthendt.. Begynte å hylgrine jeg [&o][:'(]

Men vet om dem som ikke syns det er vondt i hele tatt også [:)]

Men på meg så åpnet det seg mer, og ble fødsel en halvtime senere.. Men da hadde vannet gått i tillegg og hadde sterke rier..[:)]

Det var ikke vondt for min del.

Eneste jeg har merket er at jeg er rar i magen (mat magen), kvalm og suuuuuper trett. Men der er svake mensmurringer i mage og rygg.

Men ingen stress. Det er bare å vente egentlig.

MEN er det noen som blødde etter strippingen? Jeg fant nettopp blod/utflod i trusen uten slim så det var ikke ersten av slimproppen.....

Beklager detaljer!!!

Det er helt vanlig å blø litt etter stripping. Da har hun iallefall tatt skikkelig i! [:D]

Jeg ble strippa med snuppa. Hadde 1 cm åpning før hun begynte, og var helt avflatet. Jm tok godt i, det var ganske vondt og jeg småblødde etterpå. Følte meg litt uggen hele kvelden, på natta begynte riene og snuppa var ute dagen etter. Stripping kan absolutt trigge fødselen, men trenger ikke å gjøre det.. [;)] Håper det skjer noe med deg, da!

Ja, gå deg en lang tur, etterfulgt av en runde i sengehalmen med mannebeinet. Og om du blir sulten etterpå, så kan du spise en ananas med masse kanel på! [;)][;)]

ORIGINAL: Delirious

Ja, gå deg en lang tur, etterfulgt av en runde i sengehalmen med mannebeinet. Og om du blir sulten etterpå, så kan du spise en ananas med masse kanel på! [;)][;)]

Mye bra der [:)] Må det være fersk ananas eller hermetiserte? Vaske kler for fult og gjør reint heile dagene.

Mannanbeinet æ så happy for æg æ moden for han hadde lest at da kunne en tur i sengehalmen hjelpe på [8D]

ORIGINAL: Solstrål

Mye bra der [:)] Må det være fersk ananas eller hermetiserte? Vaske kler for fult og gjør reint heile dagene.

Mannanbeinet æ så happy for æg æ moden for han hadde lest at da kunne en tur i sengehalmen hjelpe på [8D]

Fersk ananas skal visst være det beste. [:D]

Jeg vasker og styrer dagen lang jeg også. Har til og med malt hele stua vår og skrudd sammen og satt opp Ikea-møbler helt alene! Men her skjer det ingenting, gitt.... (Og det gjør meg ingenting heller, forsåvidt.)
Håper det snart setter igang noe hos deg nå da! [:D]

ORIGINAL: Solstrål

Fersk ananas skal visst være det beste. [:D]

Jeg vasker og styrer dagen lang jeg også. Har til og med malt hele stua vår og skrudd sammen og satt opp Ikea-møbler helt alene! Men her skjer det ingenting, gitt.... (Og det gjør meg ingenting heller, forsåvidt.)
Håper det snart setter igang noe hos deg nå da! [:D]

For ei uke si tenkte jeg likt som deg, men etter denne helgen med vann og lat fikk jeg nok å er nå lei. Holder på å gå på veggene. Ikke stort mere å gjøre i huset utenom det vanlige. Lage mat å gjøre rent. Kjedelig det også i lengden [8D] I morgen får jeg ta en tur med hundene i skogen å leke litt [:)]

Jeg må ta turen ned på butikken å handle fersk ananas da [:)]

Du må bare nyte dagene, du vet hva du går til siden du har en fra før [:)]

Kan egentlig ikke forvente noen ting, er ingen garanti for at det funker..

Jeg ble strippet sist, og det startet fødselen..

Skal bli strippet på mandag om jeg ikke har født, så blir spennende å se om det starter fødselen denne gangen også..

ble strippet med førstemann, hadde 2cm åpning, moden og avflatet. VONDT!!! blødde mye og fødte dagen etterpå.

strippet torsdag som var, hadde 1cm åpning, halvmoden[:D]. ikke vondt i det hele tatt. ingen fødsel eller murringer etterpå.[:D]

så det kan slå begge veier. håper på bedre resultat på onsdag![;)]

I morgen skal jeg begynne med kjerringrådene [:D] i kveld blir det

Jeg ble strippet sist gang og det gjorde skikkelig vondt. Husker ikke om jeg hadde åpning eller var moden. Rier (maserier) begynte etter en time og 2 døgn seinere var han ute. [:D]

ORIGINAL: LovelyTwo

Strippet meg... var ikke så spesielt vondt igrunn. Murringer noen timer etterpå. Fødte to dager senere etter litt sengekos [8D]

Håpe på det samme her [;)]

Back
Topp