S
Solstrål
Guest
Har noen blitt strippet?
Hva kan forventes iløpet av dagen/dagene?
Hva kan forventes iløpet av dagen/dagene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julia89
Jeg ble det på sykehuset da jeg hadde 2 cm åpning..
ALDRI MER FOR MIN DEL!!! Syns det var verre enn å føde.. [8|] Han overlegen som gjorde det på meg var skikkelig hardthendt.. Begynte å hylgrine jeg [&o][:'(]
Men vet om dem som ikke syns det er vondt i hele tatt også [:)]
Men på meg så åpnet det seg mer, og ble fødsel en halvtime senere.. Men da hadde vannet gått i tillegg og hadde sterke rier..[:)]
ORIGINAL: Delirious
Ja, gå deg en lang tur, etterfulgt av en runde i sengehalmen med mannebeinet. Og om du blir sulten etterpå, så kan du spise en ananas med masse kanel på! [;)][;)]
ORIGINAL: Solstrål
Ja, gå deg en lang tur, etterfulgt av en runde i sengehalmen med mannebeinet. Og om du blir sulten etterpå, så kan du spise en ananas med masse kanel på! [;)][;)]
Mye bra der [:)] Må det være fersk ananas eller hermetiserte? Vaske kler for fult og gjør reint heile dagene.
Mannanbeinet æ så happy for æg æ moden for han hadde lest at da kunne en tur i sengehalmen hjelpe på [8D]
ORIGINAL: Solstrål
Mye bra der [:)] Må det være fersk ananas eller hermetiserte? Vaske kler for fult og gjør reint heile dagene.
Mannanbeinet æ så happy for æg æ moden for han hadde lest at da kunne en tur i sengehalmen hjelpe på [8D]
Fersk ananas skal visst være det beste. [:D]
Jeg vasker og styrer dagen lang jeg også. Har til og med malt hele stua vår og skrudd sammen og satt opp Ikea-møbler helt alene! Men her skjer det ingenting, gitt.... (Og det gjør meg ingenting heller, forsåvidt.)
Håper det snart setter igang noe hos deg nå da! [:D]

ORIGINAL: LovelyTwo
Strippet meg... var ikke så spesielt vondt igrunn. Murringer noen timer etterpå. Fødte to dager senere etter litt sengekos [8D]