Stripping

trefire

Flørter med forumet
Tross for at dette er mitt fjerde svangerskap , har jeg aldri blitt strippet før. Noen med erfaring? Hjalp det til modning?

Er 37+1 i morgen og skal vel så vidt jeg har skjønt bli strippet.
Settes i gang på mandag i neste uke, så målet er å få meg moden eller starte fødsel av seg selv uten alle hormonene som hører med igangsetting. Jeg mista mye blod sist jeg ble satt i gang !

Blitt strippet en gang. Nada effekt.

Ble strippet 4 dager på overtid med nr2, funker veldig bra og hun ble født samme dag. Men da var jeg jo moden, så tror vel at det er det som gjorde at det gikk såpass fort :)

Tross for at dette er mitt fjerde svangerskap , har jeg aldri blitt strippet før. Noen med erfaring? Hjalp det til modning?

Er 37+1 i morgen og skal vel så vidt jeg har skjønt bli strippet.
Settes i gang på mandag i neste uke, så målet er å få meg moden eller starte fødsel av seg selv uten alle hormonene som hører med igangsetting. Jeg mista mye blod sist jeg ble satt i gang !
Jeg fikk beskjed om 2 uker før min termin at selv om jeg var moden så ønsket de ikke strippe fordi det ofte satt i gang maserier som ikke hadde noe effekt.

Ble strippa på termindato, junior ble ikke født før 6 dager etterpå, når jeg ble igangsatt med ballong.. hjalp med andre ord ingenting med stripping da det bare provoserte mye maserier men ingen modning :bored:

Kan jeg stille et oppfølgingsspørsmål? Er det vondt å bli stripper? Hvordan gjøres det? Var hos jordmor idag som sa at vi kunne prøve stripping etter påske for å sette igang :happy:

Kan jeg stille et oppfølgingsspørsmål? Er det vondt å bli stripper? Hvordan gjøres det? Var hos jordmor idag som sa at vi kunne prøve stripping etter påske for å sette igang :happy:
Jeg syntes ikke det var vondt å bli strippet, men maseriene som kom etterpå var ubehagelige.. begynte å blø litt friskt så gikk med bind det neste døgnet :)

Var vondt ja.. Takker nei neste gang. Både til det og modningsakupunktur.

Heller ingen effekt. :dead:
Skjønner! Men ikke noe negativt utover det? Skal ha min første time med det i morgen, sjø. Ikke hatt behovet med de andre, og har ikke det denne gangen heller sånn sett, men tenkte å prøve noen "ufarlige" ting for å se om jeg klarer å lokke baby ut før han passerer 5 kilo. :hilarious:

Skjønner! Men ikke noe negativt utover det? Skal ha min første time med det i morgen, sjø. Ikke hatt behovet med de andre, og har ikke det denne gangen heller sånn sett, men tenkte å prøve noen "ufarlige" ting for å se om jeg klarer å lokke baby ut før han passerer 5 kilo. :hilarious:
Nei. Ikke noe negativ effekt heller.

Ble strippet 3-4 ganger sist, over flere dager. Hadde ingen effekt, men var heller ikke moden/åpen så det var vel grunnen. Synes ikke det var noe vondt eller ubehagelig.

Jeg ble det med både nr 1 og nr 2, det hadde absolutt mest effekt på nr 2, kom samme dag :) kom aldri så langt å bli utålmodig med nr 3, men nå er jeg egentlig litt «utålmodig» allerede så jeg har bestilt time når jeg er 38+1. Håper på effekt :)
Men må betale selv. Og ganske dyrt, så håper det virker. Jordmødrene undersøker/stripper ikke i kommunen her.

Jeg syns forresten det var relativt greit å bli strippet, ubehagelig og litt vondt ja, men jeg ba henne røske så mye hun kunne :p

Jeg ble det med både nr 1 og nr 2, det hadde absolutt mest effekt på nr 2, kom samme dag :) kom aldri så langt å bli utålmodig med nr 3, men nå er jeg egentlig litt «utålmodig» allerede så jeg har bestilt time når jeg er 38+1. Håper på effekt :)
Men må betale selv. Og ganske dyrt, så håper det virker. Jordmødrene undersøker/stripper ikke i kommunen her.
Hvor bestiller man time til sånt?

Back
Topp