Stripping

Lunken

Blir kjent med forumet
Noen som har prøvd?
termin i morgen så prøvde i dag, men der va det helt lukket mormunn så hun slapp ikke til. Skikkelig nedtur kjenner jeg, håpte å få litt fart på ting
 
Min var også helt umoden i går når jordmor forsøkte (41+0 i morgen). Skal tilbake på fredag for ny sjekk og håper NOE har skjedd :rolleyes:

Men, sist jeg var gravid ble jeg strippa når jeg var nokså moden og 1-isj cm. Og strippingen startet riene :happy:
 
Blei strippa med både første og andre. Første var på termin og etter termin, kom tilslutt 11 dager over:confused005. nr 2 blei jeg strippa 40+0, kvelden etter begynte riene og kom den natta. Satser på at vi kan strippe her litt veldig snart på denne luringen. Modningsakupunktur idag, så kanskje kan det gi litt åpning som gjør det mulig å strippe... :smiley-angelic001

Har legemann, så tenker han skal få gjøre det når det er åpning for det.. (han tar en sjekk i ny og ne for å se ann hvordan ståa er) :rolleyes:
 
Blei strippa med både første og andre. Første var på termin og etter termin, kom tilslutt 11 dager over:confused005. nr 2 blei jeg strippa 40+0, kvelden etter begynte riene og kom den natta. Satser på at vi kan strippe her litt veldig snart på denne luringen. Modningsakupunktur idag, så kanskje kan det gi litt åpning som gjør det mulig å strippe... :smiley-angelic001

Har legemann, så tenker han skal få gjøre det når det er åpning for det.. (han tar en sjekk i ny og ne for å se ann hvordan ståa er) :rolleyes:

Det jeg ble mest fascinert over er at du har en legemann som kan både sjekke og strippe - det er jo så praktisk! :joyful:
 
Min var også helt umoden i går når jordmor forsøkte (41+0 i morgen). Skal tilbake på fredag for ny sjekk og håper NOE har skjedd :rolleyes:

Men, sist jeg var gravid ble jeg strippa når jeg var nokså moden og 1-isj cm. Og strippingen startet riene :happy:
Spør dere jordmor om hun kan sjekke? Fikk ikke spørsmål om det sist, og kjenner jeg tviler på at jeg får spørsmål nå... Så hvordan får man dette? :playful:
 
Spør dere jordmor om hun kan sjekke? Fikk ikke spørsmål om det sist, og kjenner jeg tviler på at jeg får spørsmål nå... Så hvordan får man dette? :playful:
Jeg spurte om hun kunne sjekke ja. Tror de har noen retningslinjer på at de ikke skal spørre elns, for hun sa hun måtte skrive på helsekorte at jeg spurte etter vaginal sjekk selv :)
 
Spør dere jordmor om hun kan sjekke? Fikk ikke spørsmål om det sist, og kjenner jeg tviler på at jeg får spørsmål nå... Så hvordan får man dette? :playful:

Jeg spurte først om det var noe å gjøre for å sette ting i gang, hu ramset opp kjerringråd og sa så dette me stripping, og så spurte jeg om hun kunne prøve. Men fikk ikke spørsmål om å komme tilbake en annen dag for å prøve igjen, og det tårte jeg ikke spør om heller
 
En snik fra helt i starten av mars her :)
Er stripping vondt, og fra hvilken uke gjør de dette?
 
En snik fra helt i starten av mars her :)
Er stripping vondt, og fra hvilken uke gjør de dette?
Jeg syns ikke det var vondt, men ubehagelig. Sett at man er moden nok til det og man får estimert veldig stor baby gjør de det (i alle fall her) et par uker før termin, men i mitt tilfelle denne gangen har jeg ikke stor baby, da venter de til rundt termin :happy: Men her var det så umodent at hun ikke fikk strippa to dager over termin. Nytt forsøk i morgen:rolleyes:
 
Jeg syns ikke det var vondt, men ubehagelig. Sett at man er moden nok til det og man får estimert veldig stor baby gjør de det (i alle fall her) et par uker før termin, men i mitt tilfelle denne gangen har jeg ikke stor baby, da venter de til rundt termin :happy: Men her var det så umodent at hun ikke fikk strippa to dager over termin. Nytt forsøk i morgen:rolleyes:

Lykke til! :)
 
Har spurt både lege og jordmor men ingen av de vil undersøke meg vaginalt en gang, merkelig at det er så forskjellig. Hatt modningsrier i 4 uker og er helt utslitt, så bestilt meg time hos privat gyn på mandag for å sjekke ståa og forhåpentligvis bli strippet om jeg er moden. Da er jeg 40+5.
 
Back
Topp