Stripping?

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Noen som skal spørre om de kan bli strippet for modningens skyld? Her har jeg 38 ukers kontrollen i morgen men tror ikke jeg tør spørre JM om å sjekke modning med mindre hun tilbyr seg det. Har jo hatt vonde sammentrekninger og mye nedpress/lynnedslag i musa meeeen tror hun er litt anti hun JM jeg har....

Nei. Ble strippet / røsket sist svangerskap. Hadde da rier uten effekt. Men fikk en jækla vond styrtfødsel av det så niks.

Om jeg ikke har født til termin kommer jeg til å takke ja, men tror ikke de stripper så tidlig som 38 uker uten at de allerede har satt dato for igangsetting, ihvertfall ikke her.

Jeg skal på 38 ukers kontroll på onsdag, men tror ikke jeg tør å spørre om stripping. Vet ikke helt om jeg vil bli strippa heller, vil ikke risikere mye smerter og ubehag som kanskje ikke har noe for seg o_O

Så tidlig stripper de nok ikke nei. Jeg ble strippet med førstemann, men da på overtidskontroll i uke 41 :happy:

jeg skal spør jordmor neste gang selv om jeg får garantert nei.. :hilarious: ihvertfall sjekk av åpning...

Oppdater gjerne om du tør å spørre! Skal selv på kontroll neste uke og har tenkt på det samme, men trooor ikke jeg tør å spørre.

Nei, kommer ikke til å be om stripping før termin, men er åpen for å prøve det på overtidskontroll for å kanskje kunne hindre igangsettelse. I første svangerskap ble åpning sjekket i uke 37. Jeg hadde da 1cm åpning og var moden, så jordmor mente jeg kunne føde når som helst og at jeg ihvertfall ikke ville gå til termin!.. Jeg gikk langt på overtid med førstemann, så dere kan tro det var noen lange siste uker. Denne gang vil jeg helst ikke vite om jeg er moden eller ikke, orker ikke å få falske forhåpninger om å føde tidlig:wtf::hilarious:

Jeg spurte om jordmor sjekker modning, men det mente hun ikke var nødvendig, så spurte ikke om å bli strippet på 38-ukers kontrollen. Syns det er litt tidlig, ville heller spurt om hun kunne strippe på 40-ukers kontrollen.

Back
Topp