Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdt ett forsøk ivertfall, og ingen garanti på at man føder fortere men det kan i det minste hjelpe kroppen til å komme i gang , om man er heldig 
Lykke til, si ifra hvordan det gikk daUff, gruer meg litt nåpga kynnere og slikt som har roet seg så forventer jeg ikke å være særlig moden, så blir spennende å se hvordan det går
![]()
Har time kl 14, så slapper bare av frem til detLykke til, si ifra hvordan det gikk da
Jeg gjorde det i forrige svangerskap, det var ikke planlagt men legen som sjekket meg sa jeg var moden og så sa hun at da stripper jeg deg. Så ble temmelig tatt på senga av det husker jeg. Litt ubehag, men kortvarig.
Lykke tilHar time kl 14, så slapper bare av frem til detmanner meg opp litt til det som skal skje
![]()

Jeg skal til jm idag og prøve stripping for første gang (hvis det er modent nok), og jeg er spent. Er det veldig vondt? Skal dere prøve det?
Tre dager over termin!!![]()
Så bra at du er blitt noe moden da! Satser på det skjer noe snartDet var ikke så ille som jeg fryktet, men var noe moden så hjalp vel. Tappen (?) var enda ganske tykk, men hadde hvertfall noe åpning så hun fikk strippet ganske godtblir spennende å se om noe skjer etterhvert, eller så tilbød hun en runde til med stripping på torsdag. Overtidskontroll på fredag
![]()
Det var ikke så ille som jeg fryktet, men var noe moden så hjalp vel. Tappen (?) var enda ganske tykk, men hadde hvertfall noe åpning så hun fikk strippet ganske godtblir spennende å se om noe skjer etterhvert, eller så tilbød hun en runde til med stripping på torsdag. Overtidskontroll på fredag
![]()