Stripping

Etter at maserier hadde gitt seg, la jeg meg, våknet en time senere i en drøm om lothepusluen, og ganske vonde rier. Var 3 min mellom dem da, og jeg drøyde litt med å vekke samboer fordi jeg ikke følte di var vonde nok, i forhold til første fødselen min. Reiste til sykehuset, og hadde 4 cm, og ble ganske skuffet over at det ikke var mer. Fikk tildelt føderom, og ble spurt om jeg ville prøve badekar. Sa ja til det, og skulle da få klyster, men myte plutselig drite sa jeg og gikk på do. Satt på do uten at det kom noe drit, bare fosset ut masse blod. Satt på do gjennom 3 pressrier før jeg da forstod det selv. Og presseiene bare stormet på, og jeg måtte bli bært inn i senga igjen[emoji85] en aktiv fødsel på 25 minutt, kontra første fødsel for var 7 timer i aktiv fødsel. Fikk aldri prøvd badekar kan du si[emoji38] men glad det gikk fort da. Det sies at styrtfødsler er værst, det syntes ikke jeg[emoji106] men nei, det var jo ikke godt.
 
Jeg ble jo strippet for en uke++ siden. Hadde da ca 1 cm åpning. Var på føden i går ,og det hadde ikke modnet seg noe mer :(
 
Back
Topp