Blomsterpiken83
Forelsket i forumet
Hva kan man forvente skal skje etter man har blitt strippet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jormor sa det kunne komme litt blod. Har ikke sett noe til det her da. Kanskje i morgenJeg fikk lyserosa utflod dagen etter.
Ja jormor sa det kunne komme litt blod. Har ikke sett noe til det her da. Kanskje i morgen
Sist fikk jeg tilbud om det på sykehuset på overtidskontroll, hadde nok aldri spurt om det selv hos min "lokale jordmor"Er stripping virkelig vanlig? Eller er det bare jeg som får inntrykk av det i forum/mammagrupper? Hvorfor vil noen bli strippet når en ikke en gang har nådd termindatoen? Mange spørsmål. Jeg skjønner meg ikke helt på det..
Tror ikke det er vanlig før termin hvis du har et normalt svangerskap. I mitt tilfelle ble jeg strippet nå 39+3 pga jeg hadde en dødfødsel sist gang jeg var gravid og har det veldig vanskelig psykisk. Jormor hadde ikke kommet til å strippet meg om jeg ikke allerede hadde vært litt moden.Er stripping virkelig vanlig? Eller er det bare jeg som får inntrykk av det i forum/mammagrupper? Hvorfor vil noen bli strippet når en ikke en gang har nådd termindatoen? Mange spørsmål. Jeg skjønner meg ikke helt på det..
Er stripping virkelig vanlig? Eller er det bare jeg som får inntrykk av det i forum/mammagrupper? Hvorfor vil noen bli strippet når en ikke en gang har nådd termindatoen? Mange spørsmål. Jeg skjønner meg ikke helt på det..
Syns hele settingen var mer ukomfortabel enn selve strippingen Følg jordmorens råd om pusteteknikk, så kan det hende du er like heldig som meg og ikke merker noe til det!Jeg tør ikke gjør stripping.. Men har lyst vis det kan hjelpe. Er det veldig vondt [emoji85]
Syns hele settingen var mer ukomfortabel enn selve strippingen Følg jordmorens råd om pusteteknikk, så kan det hende du er like heldig som meg og ikke merker noe til det!
Men personlig så gjør jeg det nok ikke igjen[emoji85]
Fordi det var flaut eller vondt? [emoji85]
Jeg tør ikke gjør stripping.. Men har lyst vis det kan hjelpe. Er det veldig vondt [emoji85]