Stripping!

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-er-stripping/

Idag var jeg på kontroll på sykehuset og etter ultralyden ba jeg om å få en sjekk. Jada, i orden det. Sist gang kjente jeg det nesten ikke :) vel, for å si det sånn, denne gangen kjente jeg det. Og det noe så enormt. Fy søren, det var vondt! Jeg satt bare og bet tennene sammen. Måtte ynke meg litt. Føltes som om jordmor forsøkte å bryte seg inn i magen via livmoren :nailbiting::coldfeet: Og det viste seg å være noe hun kalte stripping. Anbefales ikke :dead:!!!Jeg var myk og moden med 2cm åpning. Så får vi se om dette hadde noen hensikt da :hilarious:

Håper det hjelper!! Au, au, synes til og med vanlig sjekk er vondt jeg :P

Ikke noe action her enda altså, men blør endel da. Var visst ikke farlig. Men nå må a raske på, for jeg vil ikke bli satt igang :p har spist kanelboller, men de virker ikke :hilarious:

Ikke noe action her enda altså, men blør endel da. Var visst ikke farlig. Men nå må a raske på, for jeg vil ikke bli satt igang :p har spist kanelboller, men de virker ikke :hilarious:

ikke noe action nei.. for håpe det kommer i løpet av natten da.. :D Var det torsdag du skulle settes i gang?

ikke noe action nei.. for håpe det kommer i løpet av natten da.. :D Var det torsdag du skulle settes i gang?
Ja, på morgenen! Egentlig i morgen, men fikk drøyd det til torsdag.

Jeg å ble strippa på 2 cm. Skjedde ingenting her utenom blødninger å maserier. Ble også strippa på 3 cm. Gidde meg heftige rier i noen timer så dabba det av. Jeg ble satt i gang :p

Fikk også stripping da jeg hadde 2cm åpning, IKKE godt!:nailbiting: Men halvannet døgn senere satt jeg med baby i armene;):p
Det samme gjorde jeg sist svangerskap! :)
ville at jordmora skulle gjøre det i går å, men var ikke moden nok tror jeg.. 1 cm åpning.. Håper der skjer av seg selv snart! 5, snart 4 dager til termin..

Jeg å ble strippa på 2 cm. Skjedde ingenting her utenom blødninger å maserier. Ble også strippa på 3 cm. Gidde meg heftige rier i noen timer så dabba det av. Jeg ble satt i gang :p
Ja, ikke alle det funker på visst :) ! Gikk det bra å bli satt igang?

Ja da satser vi på det starter av seg selv.. Da for du gjøre alle triksene da :) skjønner godt du vil det skal starte av seg selv :)
Jah, det vil jeg helst :D merker ikke noe annet enn murring og litt stramming.

Det samme gjorde jeg sist svangerskap! :)
ville at jordmora skulle gjøre det i går å, men var ikke moden nok tror jeg.. 1 cm åpning.. Håper der skjer av seg selv snart! 5, snart 4 dager til termin..
Får håpe det starter selv for deg og :) !

Tror det er forskjellig hvem som stripper. Strippinga for meg med 1cm åpning var ikke noe vondt, men sjekk av åpning underveis i fødsel var innmari vondt. Ulike jm som strippa og var med på fødsel. Vannet mitt gikk og rier starta 12timer etter stripping. Jeg ville anbefale det om man er på overtid :) ulempen ved stripping er jo at man kan få rielignende smerter som ikke har effekt på modning.

Back
Topp