Stripping

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Da har jeg vært hos jordmor og var kjempe moden og hadde 2 cm åpning som hun fikk dratt opp til 3cm. Hun ville ikke helt kalle det latensfasen,men en slags latensfase iallfall :)

Jeg kjenner at livmoren min er litt sint :p Vi får se hva den finner på nå... :)

Spennende! Godt å ha mannen hjemme hele påsken nå, så skjer det vel noe snart :-D

Spennende :-) hvor langt er du på vei??
38+5 :)
Har gått med maserier og skikkelig nedpress i godt over en uke,så jordmor ville prøve og gi det en liten dytt i riktig retning så jeg ikke skulle bli helt utslitt før fødsel :)

Satse på at det setter fart i sakene :) masse lykke til! Tenker kroppen slapper litt mer av når mannen er hjemme :)

Satse på at det setter fart i sakene :) masse lykke til! Tenker kroppen slapper litt mer av når mannen er hjemme :)
Det gjør den absolutt :) har hatt en så god dag i dag :D

38+5 :)
Har gått med maserier og skikkelig nedpress i godt over en uke,så jordmor ville prøve og gi det en liten dytt i riktig retning så jeg ikke skulle bli helt utslitt før fødsel :)
Høres bra ut! :-)
Viktig å ha litt energi igjen til fødselen, og du har jo gått en stund nå?
Når fikk du de første kynnerne/maseriene?

Håper strippingen får fart på sakene nå da! :-)

Høres bra ut! :-)
Viktig å ha litt energi igjen til fødselen, og du har jo gått en stund nå?
Når fikk du de første kynnerne/maseriene?

Håper strippingen får fart på sakene nå da! :-)
Mandag for snart to uker siden. Har hatt noen gode rier nå, så måtte hente spybøtta :p men nå er det roligere igjen.

Takk :) hadde rier som det var skikkelig kraft i stad og blødde litt da. Men nå er det ikke noe særlig kraft i dem lenger ..
Kan jo hende det ble litt mer åpning av det iallfall :)

Takk :) hadde rier som det var skikkelig kraft i stad og blødde litt da. Men nå er det ikke noe særlig kraft i dem lenger ..
Kan jo hende det ble litt mer åpning av det iallfall :)
Å, husker jeg blødde litt i begynnelsen av fødselen min med nr 2, eett etter at riene hadde begynt ;)

hvordan går det? :) vært lite å sett fra deg :o
Blæ..
På morgen i går hadde jeg tegningsblødning som det heter og etter noen timer så begynte riene. De var uregelmessige men gode. Var såpass tak i dem at det ikke var noe vits og prøve å kommunisere med meg.. kastet opp og hele pakka. Så dabbet de av.. også kom de tilbake.. Så dabbet de av.. også kom det monster-rier med null pause.. som ga seg.. Sånn holdt det på frem til 2300 i går kveld og tannbørsten lå klar på fødebagen.
Men neida.. ikke noe mer har skjedd :p Tror jeg bare avlyser hele denne greia!
Har bestemt meg for at dette er mannen sin skyld,ettersom han er en sånn treging som trenger og bli mast på i evigheter før han får gjort noe :p
Fornøyd med den beslutningen ;)
Nå må jeg jo ha noen cm åpning (var helt moden med 3cm på fredag) så da regner jeg med babyen bare detter ut hvert øyeblikk,også ferdig med det :D

Blæ..
På morgen i går hadde jeg tegningsblødning som det heter og etter noen timer så begynte riene. De var uregelmessige men gode. Var såpass tak i dem at det ikke var noe vits og prøve å kommunisere med meg.. kastet opp og hele pakka. Så dabbet de av.. også kom de tilbake.. Så dabbet de av.. også kom det monster-rier med null pause.. som ga seg.. Sånn holdt det på frem til 2300 i går kveld og tannbørsten lå klar på fødebagen.
Men neida.. ikke noe mer har skjedd :p Tror jeg bare avlyser hele denne greia!
Har bestemt meg for at dette er mannen sin skyld,ettersom han er en sånn treging som trenger og bli mast på i evigheter før han får gjort noe :p
Fornøyd med den beslutningen ;)
Nå må jeg jo ha noen cm åpning (var helt moden med 3cm på fredag) så da regner jeg med babyen bare detter ut hvert øyeblikk,også ferdig med det :D

ååhh.. det hørtes ikke noe greit ut egentlig!
synes du gjorde det fornuftig å ai at det er mannen sin feil :') hehe

er igrunn rart om det ikke har blitt mer modning nå ja! kan ikke skjønne at du har lenge igjen om du var kjempemoden å 3cm åpning! ligger du på sykehuset eller?

ååhh.. det hørtes ikke noe greit ut egentlig!
synes du gjorde det fornuftig å ai at det er mannen sin feil :') hehe

er igrunn rart om det ikke har blitt mer modning nå ja! kan ikke skjønne at du har lenge igjen om du var kjempemoden å 3cm åpning! ligger du på sykehuset eller?
Hehe :p
Nei jeg syntes det er kjempe rart. Livmorhalsen var helt jo myk og nesten helt flatet ut på fredag med 2-3 cm og ble strippet da. Hva er det denne kroppen driver med? :o

Jeg er hjemme :) Dro ikke ned i går heller ettersom det ikke var noe system på riene.

vil vel plage mora si mest mulig før han? skal ut :p
oii.. det hadde nok ikke jeg turt hehe! hadde nok dratt inn å krevd at noe ble gjort (a)
mrn du ville vel ha det så naturlig som mulig - om jeg ikke husker feil? :)

Back
Topp