Stripping

Lotta80

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei, jeg har termin 1. oktober, så kan jo nesten vippe litt imellom september og oktober, har fulgt litt med på dere damer:) dere er jo der jeg kommer;)
Hadde så et lite spørsmål om dere har noen erfaring med stripping?
Jeg har blir strippet hos jordmor i dag 38+1, og er vel litt nysjerrig om det har noen virkning..:) hun kjente at jeg var myk og moden, noe som ikke alltid førstegangsfødende er forsto jeg... Hadde ca 2 cm åpning, men jeg har nesten ikke noen kjennbare kynnere, men er veldig glad for at det modnes selvom...:)
Men åssen er det med dere? Erfaringer? Nå eller tidligere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Som førstegangs gikk jeg med lite kynnere men derimot 3-4 cm åpning siste 3 ukene før fødsel. Slimpropp gikk 1 uke før fødsel. Med nr 2 så jeg hverken slimpropp eller hadde åpning. Nå har proppen gått og jeg har hatt åpning noen uker .

5 dager til termin. Er førstegangs. Har nesten ikke hatt kynnere, vet ikke hva stripping er og slimproppen har ikke gått. Hodet hennes ligger godt ned i bekkenet og er festet:) Så er veldig spent på hvor og hvordan fødselen skal starte:)

Ble strippa forrige sv.skap. Da var jeg 6 dager på overtid, og ikke serlig moden. Men etter stripping to dager på rad, begynte fødselen av seg selv med rier morgenen etter :) tror også det hjalp en del på at vi hadde sex etter stripping nr.2 :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp