Stripping

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg ble i dag strippet (hinneløsning), hun fikk det ikke helt til.
Sa jeg var 1cm åpen og livmortappen var så vidt myk.

Noen andre som har har det slik og gått i fødsel selv?

Jeg kjenner heller ikke noe særlig, kanskje litt murring.

Sent from my iPhone using BV Forum

Stripping betyr nødvendigvis ikke at ting kjennes elker starter med det første :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, det har jeg skjønnt nå.
Tror det at det hadde null effekt.

Last edited:
Ble strippa en mandagskveld 5 dager på overtid. Overhodet ikke moden og null åpning. Riene startet for fullt i 14 tiden tirsdag og fødte onsdag morgen :-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det finnes håp da!

Jeg ble strippet tirsdag ca kl 09. 1 cm åpning og noe moden. Kl 23 på kvelden den dagen merket jeg så smått at ting var på gang. Hun ble født kl 08:49 onsdag morgen:) Så tok ca 1 døgn fra strippingen til hun var ute.

Jaja, det funket ikke her! Oppgitt.

Med nummer en ble jeg strippet sikkert ti ganger på en uke med null effekt. Måtte tilslutt bli satt igang med modningstabletter.. Så ikke ha skyhøye forventninger til det trikset der :p hvor langt er du?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ble strippet en fredag, små blødninger og murringer samme dag, slimproppen gikk søndag, natt til torsdag gikk vannet og torsdag morgen kom guttungen :)

Med nummer en ble jeg strippet sikkert ti ganger på en uke med null effekt. Måtte tilslutt bli satt igang med modningstabletter.. Så ikke ha skyhøye forventninger til det trikset der :p hvor langt er du?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
41+1

Jeg ble strippa 1 uke over tiden med eldste og gikk enda 5 dager til før han var ute :)

Ble strippet kl 13 en tirsdag med eldste. Fikk en del vondt i magen å blødde. Riene kom ganske fort, å kl 09.24 neste dag var han født.

Ble strippet mandag formiddag. Kjente litt murringer, men ikke mye. Tirsdag var det fremdeles litt murringer og slimproppen gikk. Han bør født Onsdag ettermiddag. Så det er håp! Masse lykke til...:-)

Jeg ble strippet noen ganger og var moden, men måtte likevel igangsettes 11 dager over...

Back
Topp