Stripping

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Da har jeg og mannen vært på sykehuset. Er 35+6 i dag. Vi fikk omvisning og snakket om fødselsplanen samt bekkenløsningen. Kom frem til at vi skal tilbake om 2 uker for ultralyd og om jeg er moden nok til å bli strippet så skal de gjøre det. Det var enten å bli strippet eller bli satt i gang. Jeg vil ikke bli satt i gang så da blir det ultralyd for å se at alt er ok også stripper de om de får det til. Stripping er sinnsykt vondt!!!! Gruer meg! Skal ta med meg bind da jeg blødde etter første stripping med kommende storesøster. Nå lurer jeg på om det vil hjelpe å ha sex hver dag i to uker?? Hater å bli strippet, men etter sist gang vil jeg heller det enn å bli satt på drypp. Huff.. Bekkenet mitt verker som bare det og jeg holder ikke ut 4 uker til så er derfor de helst vil sette i gang fødselen.

He he! The less of two evils... Sex hver dag i to uker! :D Tror du mannen går med på det? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

He he! The less of two evils... Sex hver dag i to uker! :D Tror du mannen går med på det? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Haha! Gjett om, han foreslo at vi skulle starte så fort vi hadde kommet hjem :p

En annen ting med bekkenløsningen er at jeg ikke klarer å spre beina. Dette er jo luksus for mannen for da blir det favorittstillingen hans. Håper det hjelper for jeg vil egentlig ikke bli tatt på. :p

Back
Topp